Just nu i M3-nätverket
Gå till innehåll

Msn vill inte starta


shoddas

Rekommendera Poster

Hej. I förrgår funkade allt på datorn helt perfekt, men idag när jag skulle starta msn så gick det inte igång. Jag har virussökt med McAfee och användt Ad Aware utan resultat. Jag har även testat att installera om msn men de funkar inte. Jag använder mig av live versionen men har testat att instalera msn 7.5 utan framgång. Fastän man klickat på ikonen så dyker pogrammet inte upp med när man ser efter i aktivitetshanteraren ligger det där. Jag har även gjort en systemåterställning 3 dagar bakåt i tiden men det hjälpte inte. Snälla hjäp mig!!!

 

MVH

 

//Jacob

 

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Stefan Eklinder
Jag använder mig av live versionen men har testat att instalera msn 7.5 utan framgång. Fastän man klickat på ikonen så dyker pogrammet inte upp med när man ser efter i aktivitetshanteraren ligger det där.

 

Markera och klicka på "Avsluta aktivitet", så "dödar" du programmet. Prova starta MSN igen, så slår jag vad om att det fungerar. :-)

 

Svara "Ja" på frågan som dyker upp, eller rättare sagt varningen.

 

Jag har även gjort en systemåterställning 3 dagar bakåt i tiden men det hjälpte inte.

 

Onödigt!

 

Gör du som jag föreslog ovan, så ska det funka. Har råkat ut för det med andra program. När jag kollat aktivitetshanteraren har programmet legat där och surrat av någon anledning.

 

---

C:\Eforum\Stefan Eklinder>|

 

"Om allt verkar gå bra, måste du ha missat något."

 

- Steven Wright

 

 

 

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Tack för snabba svar. Men det du föreslår har jag redan testat. För varje gång ja dubbelklickar på msn ikonen, ser man att ett "nytt" msn har öppnats i aktivitetshanteraren. Om jag dubbelklickar 5 gånger kommer det upp 5 stycken "msnmsgr.exe" i aktivitetshanteraren.

 

mvh

 

//jacob

 

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Arkiverat

Det här ämnet är nu arkiverat och är stängt för ytterligare svar.

×
×
  • Skapa nytt...