Just nu i M3-nätverket
Gå till innehåll

Trögt eforum


flora50

Rekommendera Poster

Är det fler än jag som har problem att läsa /skriva trådar just nu? Inget svar betraktar jag som ett ja:)

 

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Hur har ni det med knapparna för Anv.info och Anmäl?

Fungerar inte för mig men jag har gjort lite andra ändringar också så frågan är var felet ligger.

 

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Connection to XML feed could not be established. Reason: System error: -21 47012867. Error Code: -2147012867. Detta meddelande dyker upp hos mig i Eforums högerspalt efter varje tröghetstillfälle. Är det likadant hos er?

 

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Och här.

 

Tillägg: Sponsrade länkar står det när sidan uppdateras som den ska.

[inlägget ändrat 2007-08-25 15:38:26 av Cecilia]

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Nu fungerar alla knapparna som de ska igen utan att jag gjort något, måste ha varit något tillfälligt med popup-skripten.

 

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Har inte hängt med sedan första inlägget, men nu sedan jag kommit hem för dryga två timmar sedan, så går det trögt, långa svarstider.

 

 

 

 

 

// Gästen

 

Sopa alltid rent framför egen dörr

 

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Fortfarande mycket långa svarstider...

 

 

Får upp dessa två meddelande också, den översta fick ju flera upp tidigare tydligen.

 

 

 

 

 

 

// Gästen

 

Sopa alltid rent framför egen dörr

 

[bild bifogad 2007-08-25 21:11:29 av //gästen]

974970_thumb.jpg

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Connection to XML... har jag ibland men inte det andra. Om det är programmeringsfel lär vi få vänta till måndag innan nån försöker fixa felet. Trist!:thumbsdown:

 

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Nu verkar det ha snabbat upp sig en del ivarfall men XML-felet visar sig än.

 

Har skickat ett lite irriterat brev till herr Junesjö. Vore trevligt med en kommentar från någon IDG-människa här på forumet om de fel som dyker upp titt som tätt. Erik Junesjö är, som många redan vet, ej längre anställd hos IDG utan jobbar "lite extra" på frilans för att sköta Eforum (i brist på annan som kan ta över Eforum) så någon annan kanske?

 

 

 

 

/T

 

Even when we know we´ll never find the answers, we have to keep on asking questions.

 

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Erik Junesjö

Jag har varit på ansvariga ett antal gånger om detta. Har ännu inte fått nån återkoppling på hur det går.

Mvh Erik

 

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Tack!:thumbsup:

 

Hoppas att de inser att att folk här ledsnar och kanske tappar förtroendet för IDG!

 

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Tack för att du engagerar dig :thumbsup:

 

Så får vi hoppas på att det löser sig.

 

 

 

 

 

// Gästen

 

Sopa alltid rent framför egen dörr

 

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Arkiverat

Det här ämnet är nu arkiverat och är stängt för ytterligare svar.

×
×
  • Skapa nytt...