Just nu i M3-nätverket
Gå till innehåll

Hitta Raderad Historik?


AnnaK

Rekommendera Poster

Hej,

 

Jag har med viss skräckblandad förtjusning läst tidigare inlägg om hur man gör för att radera besökshistorik (på guldfynd.se bla :-)

 

Nu undrar jag istället omvänt, hur kollar jag tidigare besökta sidor om de är raderade enligt Verktyg-Internet Alternativ-Rensa Tidigare samt ta bort Cookies på samma ställe. Samma om man raderat under Historik, Delete. Jag vet att detta raderingssätt inte är idiotsäkert och att det går att hitta, men hur?

 

Tack på förhand!

 

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Gäller det Internet Explorer 7?

I så fall kan du se samtliga temporära filer och cookies genom att välja Internetalternativ - Webbhistorik Inställningar - Visa filer.

Du kan även radera dem i den mappen manuellt (kanske bäst att IE är avstängt och att välja Internetalternativ i Kontrollpanelen).

Om du i det fönstret med filerna väljer att se Mappar till vänster så bör du se en mapp som heter Tidigare, där kan du väl också gå in och kontrollera resp. rensa manuellt.

 

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Aha, tack så mycket. Men menar du att denna info finns kvar även om man raderat under Verktyg-Internet Alternativ-Rensa Tidigare och tagit bort Cookies på samma ställe.

 

Hur ser jag om jag har Internet Explorer 7?

 

*Confused*

 

Tack!

 

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Arkiverat

Det här ämnet är nu arkiverat och är stängt för ytterligare svar.

×
×
  • Skapa nytt...