Just nu i M3-nätverket
Gå till innehåll

MIO 268


Micke från Nyköping

Rekommendera Poster

Micke från Nyköping

Jag har en MIO 268 med ROMver. R14 och vill uppgradera den til R16 men det går inte.

Har fört över binfilen WinCEIMG.BIN till ett tomt kort och när jag är inne i menyn för imagevalen så får jag felmeddelandet "Open image failed. Any key to continue."

Har jag gjort exakt som det står i bruksanvisningen, binfilen är till för MIO 268 inte MIO 268+. Finns det någon som har lyckats med att uppgradera sin MIO 268?

/Micke från Nyköping

 

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Jag hade en A701 till påseende för nån vecka sen, och när jag skulle uppgradera den så fick jag precis samma felmeddelande. Det stod på Mios hemsida hur man skulle göra då, och det löste problemet. Tyvärr har jag avregistrerat mig därifrån så du får själv på in på dina sidor och läsa...svaret står där.

 

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Micke från Nyköping

Tack för svaret men det står inte mer än deras installationsinstruktioner där och det är det som inte funkar, inte ens filerna för ver.2 funkar att köra in, det är som om det fattas något eller att det är till fel GPS, men det är till min GPS som jag laddar hem. Är det någon som har lyckats med att installera filen WinCEIMG.BIN så att det blir R16?

 

 

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Arkiverat

Det här ämnet är nu arkiverat och är stängt för ytterligare svar.

×
×
  • Skapa nytt...