Just nu i M3-nätverket
Gå till innehåll

Någon som ska sälja?


Stefan_

Rekommendera Poster

Jag vill köpa en cd-brännare till ett hyfsat pris med program vara. Skulle ochså vara tacksam om någon kunde rekomendera en brännare.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Anders Isaksson

Jag kan rekommendera Compro 4/8x SCSI. Hela paktetet inkl SCSI-kort, kablar och program kan du säkert hitta för under 3000 +frakt. Enligt mig så är SCSI tveklöst att föredra. Jag har haft en sedan i julas. Har brännt 30-40 skivor utan att en enda har förstörts.

 

/Anders

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

  • 2 veckor senare...

Satsa på nån riktigt ny modell som bränner både R och RW i 4x.Skillnaden mellan 2x och 4x uppskattar man VÄLDIGT mycket om man bränner ett par CD då och då.

Köp inte nån brännare från Brixton i Landskrona bara vad du än gör.Jag köpte en Philips 3610 därifrån i höstas och den la av efter en 200 CD ungefär.Bara att få dom att svara på ett simpelt mail krävde ett antal försök.Började kontakta dom runt Lucia och fick svar nån gång i februari tror jag det var.Skickade sen ner brännaren till dom och väntade 2 månader utan att höra nåt.Men jag fick faktiskt en helt ny för en vecka sen.Är mycket tacksam för det,nu väntar jag bara på tillbehören såsom instruktionsbok,IDE-kabel,CDRW-skivan och såna bagateller.

 

Jävla bra brännare annars faktiskt så länge den höll.Inga lässvårigheter hur dålig CD-läsare man än stoppade in skivorna i.Inkluderande min förkrigare till stereon och en sliten Playstation.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Arkiverat

Det här ämnet är nu arkiverat och är stängt för ytterligare svar.

×
×
  • Skapa nytt...