Just nu i M3-nätverket
Gå till innehåll

Meningen med poängen + bäst pris-tjosan


Micke_skane

Rekommendera Poster

Micke_skane

Hej,

 

För fanns det ju en möjlighet att vinna bio-biljetter om man hade varit aktiv i forumet och fått poäng på sina inlägg.

Var har det tagit vägen? Det var ju ändå en kul grej.

 

Sen undrar jag om det finns någon som kollar på den delen där "Bäst pris just nu" är nu.

Det enda det gör för mig är att sega ner EForum-sidan.

Känns som en grej som bara "hänger" med utan någon direkt funktion, förutom då kanske inbringa pengar men hur mycket och vilken betydelse har just detta för IDG i helhet...

 

Verkar vara svårt att få svar av ledningen om just detta :S

 

 

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Stefan Eklinder
För fanns det ju en möjlighet att vinna bio-biljetter om man hade varit aktiv i forumet och fått poäng på sina inlägg.

Var har det tagit vägen? Det var ju ändå en kul grej.

 

Undrar om det inte var för att det missbrukades med poängsättningen. Kompisar reggade sig och gav sina kompisar härinne poäng.

 

Kan ha fel, men vad jag minns handlade det om det.

 

Annars tycker jag att det var kul, så fanns där en anledning till poängsättningen. Just nu händer liksom ingenting. Toppar bara Topp 10 poäng 07-listan härinne.

 

Sen undrar jag om det finns någon som kollar på den delen där "Bäst pris just nu" är nu. Det enda det gör för mig är att sega ner EForum-sidan.

 

Instämmer!

 

Jag tycker också den annonsen är lite onödig och segar ned en hel del. Det verkar vara en auktionsajt om jag inte har helt fel för mig. Sådana kan man söka upp själv om man nu är intresserad.

 

För att bli av med segheten i och med den bästa-pris-just-nu-annonsen hittade jag AdBlock Plus för Firefox. Det tillägget plockade bort laddandet av annonsen och nu går det lite snabbare på Eforum.

 

Sponsrade länkar då. Hur många kollar där?

 

---

C:\Eforum\Stefan Eklinder>|

 

"Om allt verkar gå bra, måste du ha missat något."

 

- Steven Wright

 

 

 

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Micke_skane
Just nu händer liksom ingenting
Nä, känns lite "Jaha...och..." :)

 

Sponsrade länkar då. Hur många kollar där?
Inte jag! Det är ju inte alla annoser som ska dra till sig besökare utan det är alla inlägg, för det är ju ändå ett forum och då ska det vara det.

Blir det segt och en massa "strul" blir det nog motsatt effekt, folk orkar inte vänta utan väljer andra portaler.

Rätt synd för jag tycker det är hög kunskap som folk har och som lägger ner lite av sin fritid på Eforum.

 

Undrar när det ny Eforum kommer...Tänker man om då angående detta...

 

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Tävlingen/biobiljetterna gick i vila när vår admin Erik vart pappaledig. Sedan efter pappaledigheten har han slutat på IDG och frilansar så att säga med Eforum. Vem som nu är ansvarig för Eforum på IDG är en öppen fråga. Utan någon ansvarig utvecklare på IDG för Eforum lär inte mycket hända här.

 

 

/T

 

Even when we know we´ll never find the answers, we have to keep on asking questions.

 

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Micke_skane skrev:

 

...som lägger ner lite av sin fritid på Eforum.

En del lägger ner mycket lite, andra lite mycket av sin fritid. :)

Tillhör andra kategorin själv.

 

Något som jag börjar tröttna på är att sidan inte uppdateras. Högerspalten är helt tom. I stället ligger det som ska synas där under sidans 20:e och sista inlägg. Se bifogad bild. Jag får klicka på F5 3-4 gånger innan det ser OK ut.

 

 

[bild bifogad 2007-07-23 13:33:10 av Maratonmannen]

964153_thumb.jpg

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Micke_skane
Utan någon ansvarig utvecklare på IDG för Eforum lär inte mycket hända här.
Det är för tråkigt om det är så!

Men vem utvecklar det nya Eforum eller det har helt "runnit ut i sanden"?

 

En del lägger ner mycket lite, andra lite mycket av sin fritid. :)

Tillhör andra kategorin själv.

Borde uppskattas av IDG, även om man själv väljer var man förlägger sin fritid :)

 

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Arkiverat

Det här ämnet är nu arkiverat och är stängt för ytterligare svar.

×
×
  • Skapa nytt...