Just nu i M3-nätverket
Gå till innehåll

Jätte affisch!


MarkusE

Rekommendera Poster

Hej har precis flyttat och slängt iväg alla gamla tavlor och har nu ett 250 cm brett och 200 cm högt utrymme som jag vill fylla med en jätte affisch. Men efter några butiks besök och någon timmes googling så har jag inte hittat affischer som är större än 150x150 cm. Någon som kan tipsa om en hemsida (helst svensk) som säljer jätte affischer eller någon affär i närheten av Borås. Motivet på affischen ska vara någon landskaps bild eller en sport bild.

 

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Eller lite mindre sarkastiskt - finn bilden du villa ha och ta kontakt med firma som kan skriva ut den i den storlek du önskar. Då får du exakt det du vill ha, inga kompromisser.

 

 

/T

 

Even when we know we´ll never find the answers, we have to keep on asking questions.

 

[inlägget ändrat 2007-07-18 21:35:35 av Monshi]

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Ja, i stort sett vilken tryckar-firma som helst kan nog fixa det.

Kolla om det finns nån firma som sysslar med billboards, reklamtryck och liknande i stan. Det kan nog kosta en peng, men då kan du få exakt det du vill ha i exakt det måttet du vill ha.

 

Annars är det nog bara gå in på gallerix, nån bio eller nån reklamfirma och tigga.

 

 

@Monshi: Kom igen.. det var ju en volley.. nån liten besserweisser måste väl smasha? Det bästa är att jag skriver så slarvigt att jag gärna faller på mitt eget grepp... extra kul.

[inlägget ändrat 2007-07-18 20:19:44 av Tophe]

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Komar hade ett par riktigt fina bilder men förstog inte hur man skulle köpa dom. Har mailat dom och väntar nu på svar. Någon som har ett bra tips hur man sätter upp sådna här så det inte blir luft bakom? 1000 häftstift? ;)

 

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Ta ett snack med de som jag länkade till. De borde kunna hjälpa dig. Jag gissar att man limmar upp dem på vägen eller fäster de på en skiva som man i sin tur skruvar fast i väggen.

 

Men som sagt - ring till BigImage eller något annat företag i branschen, de borde kunna hjälpa. Att ta hjälp på svenska samt att köpa tjänsten/produkten av ett svenskt företag är nog bara positivt, prisskillnaden bör inte vara alltför stor kan man tycka.

 

 

/T

 

Even when we know we´ll never find the answers, we have to keep on asking questions.

 

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Arkiverat

Det här ämnet är nu arkiverat och är stängt för ytterligare svar.

×
×
  • Skapa nytt...