Just nu i M3-nätverket
Gå till innehåll

Trasig kamera display- reparera?


Missbambi

Rekommendera Poster

Vet inte om detta är rätt ställe, men folk här verkar veta mycket om kameror o sånt så!

 

Jag köpte en Samsung digital kamera för inte så länge sen nu. Den funkade fin fint för priset (1100kr) och tog fina bilder, men en dag när jag tog upp den ur väskan var displayen helt paj, och de va efter en månad! Sedan stannade objektivet ute och ville inte åka tillbacks(och jag lovar att jag hade inte slängt med min väska på något sätt utan haft den hängandes på axeln hela dagen!).

Jag skickade in den till Inwarehouse igen(där jag köpte den dårå) och fick sedan ett mejl där de va skrivet att dom tänkte inte göra något åt saken efter som de va "själv gjort" och att de inte gick på garantin, så de skulle bara va att jag ska hämta den igen - med ej funkade slärm. Jag tycker detta är väldigt dålig stil av Inwarehouse då deras produkt inte änns kan hålla i hel månad och att den bara går sönder så där utan nån förvaning att skärmen skulle va så ömtålig, jag har aldrig hört att en display e så känslig då jag har lånat mina föräldrars två andra kameror och dom har inte gått sönder på de viset.

Nu är då frågan - någon som har vart med om något liknande och fått sin vilja igen om fått sin kamera reparerad, eller någon som har nått tips om vad man kan säga till dom så att dom gör det??

Väldigt tacksam för svar!!

 

 

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Stefan Eklinder
Nu är då frågan - någon som har vart med om något liknande och fått sin vilja igen om fått sin kamera reparerad, eller någon som har nått tips om vad man kan säga till dom så att dom gör det??

 

Typisk Komplett.se stil, för att dom har köpt upp Inwarehouse.

Om jag inte missminner mig helt.

 

Gör som Cecilia skriver. Skriv ett mail till KO. Berätta vad som hänt.

Vänd dig sedan till ARN om du inte lyckas få rätt på det via KO.

 

Lycka till!

 

---

C:\Eforum\Stefan Eklinder>|

 

"Om allt verkar gå bra, måste du ha missat något."

 

- Steven Wright

 

 

 

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Arkiverat

Det här ämnet är nu arkiverat och är stängt för ytterligare svar.

×
×
  • Skapa nytt...