Just nu i M3-nätverket
Gå till innehåll

Wmp shuffle


Wepe

Rekommendera Poster

Varför hoppar inte spellistan i Windows Media Player 11 till den låt som spelas när den byter låt i shuffle-läget? Irro att man inte direkt ser låten så man kan ge den beyg etc.

 

(Nej jag vill inte byta till ett annat program)

 

[inlägget ändrat 2007-06-13 18:41:11 av Wepe]

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Winamp är jättebra... Fast så stort och oöverskådligt att man mår illla... Tycker om WMP (även om det är från PutteMjuk, ibland gör dom faktiskt snygga och bra program, även om dom just i detta fall inte har tänkt nämnvärt)

 

Varför hamnade denna tråd förövrigt under spel? Senast jag kollade så kunde man inte spela annat än musik... Tycker att moderatorerna på det här stället borde fundera över strukturen lite...

[inlägget ändrat 2007-06-13 19:18:20 av Wepe]

[inlägget ändrat 2007-06-13 19:18:46 av Wepe]

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Tråden ligger under Multimedia. Sedan har jag ingen aning om varför någon en gång i tiden tyckte att Multimedia skulle ligga under Spel. Vi moderatorer har i alla fall ingen möjlighet att påverka det och IDG som skulle kunna ändra verkar inte vara intresserade av att underhålla Eforum. Troligen för att de håller på och utvecklar en ny version av Eforum.

 

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Tråden ligger under Multimedia. Sedan har jag ingen aning om varför någon en gång i tiden tyckte att Multimedia skulle ligga under Spel.

 

Ok... jag skapade iof inlägget under "program" då wmp i mitt tycke kvalificerar sej som sådant... Undrar bara var den hade hamnat om det hade hade handlat om videodelen, eller varför inte e-butiken som antagligen då hade hamnat under kategorin "internet/webbläsare"...

Eller varför inte under "Operativsystem/WinXP" eftersom det väl antagligen är en del av operativet om jag känner mitt MS rätt...

[inlägget ändrat 2007-06-13 23:26:15 av Wepe]

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Arkiverat

Det här ämnet är nu arkiverat och är stängt för ytterligare svar.

×
×
  • Skapa nytt...