Just nu i M3-nätverket
Jump to content

Litet problem med vaion !!

Ummer17

Recommended Posts

Hejsan ar agare av en sony vaio tx-serien , pa nagot vis har jag kommit at ngn knapptryckening som gor att lampan med ett hanglas och en 1:a i star och lyser , den medfor ocksa ett problem med tangentbordet , vet ngn hur man far av den ? Mvh // Filip

Hejsan ar agare av en sony vaio tx-serien , pa nagot vis har jag kommit at ngn knapptryckening som gor att lampan med ett hanglas och en 1:a i star och lyser , den medfor ocksa ett problem med tangentbordet , vet ngn hur man far av den ? Mvh // Filip

Du har råkat slå på NUM LOCK/NUM LK. Minns inte exakt vart den knappen sitter på TX-serien men jag tror att den sitter på den översta raden långt till höger.

.dune.

----------------------------------------------

- "I find this a nice feature but it is not according to the documentation.

Or is it a BUG?"

- "Let´s call it an accidental feature. :-)"

Nagon som vet hur jag stanger av Num Lock Da ? hittar den verkligen inte. mvh / Filip

Nagon som vet hur jag stanger av Num Lock Da ? hittar den verkligen inte. mvh / Filip

Knappen sitter förmodligen på den översta raden på tangentbordet, långt till höger. Det står "Num lock" eller "num lk" eller något liknande på den.

http://www.notebookreview.com/assets/11999.jpg

På denna bilden är det den fjärde knappen från höger på den översta raden.

.dune.

Or is it a BUG?"

De e den datorn men vad du ser fyra fran hoger e scrl lk vilken star for scroll lock , sa aterigen , vart stanger jag av min num lock ? mvh // Filip

De e den datorn men vad du ser fyra fran hoger e scrl lk vilken star for scroll lock , sa aterigen , vart stanger jag av min num lock ? mvh // Filip

Står det inte både scroll lock och num lock på den knappen? Normalt brukar det vara så att det som står överst är det som gäller om man trycker på knappen. Det som står där under brukar gälla om man samtidigt håller inne FN-knappen. FN-knappen har du mellan CTRL och WIN, på vänster sida om mellanslagstangenten.

.dune.

Or is it a BUG?"

OH herregud , hur kunde jag vara sa blind , haha ! Jaja nu hare jag lart mig det ! , creeds to you .dune. ! Tack sa jattemycket // Filip

Archived

This topic is now archived and is closed to further replies.

• Create New...