Just nu i M3-nätverket
Gå till innehåll

Bästa hörlurarna hittills!!


virtuosen2

Rekommendera Poster

virtuosen2

Jag har köpt massvis, nä, jag menar MASSVIS av små hörlurar!!!!

Dyra som fasiken...

 

Inga, INGA säger jag, kan mäta sig med SONY-hörlurarna som följde med "på köpet" med en (superdyr) walkman (kassett) från 1989!

Lurarna har bra ljudåtergivning, är lättdrivna, och funkar med vilken grej som helst!!! ("MADE IN JAPAN")..

 

(Små å fina e dom oxå!)

 

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Gamla Sonyprylar kan vara fantastiska.

 

För många år sedan var jag på jakt efter ett bra kassettdäck. Jag trodde inte riktigt att de menade allvar när de tyckte jag skulle låna hem en Sony Walkman Professional. Som vilken Sony Walkman som helst fast lite större och med lite extra "rattar och spakar". Men jisses! Vilket ljud! Fantastiskt!

 

Nå, det blev inget kassettdäck den gången och nu känns de rätt passé.

 

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

virtuosen2

Japp, jag har testat dessa.. Väger mer, är otympligare, "kostar pengar".. Sonyhörlurarna är grymma! Med tanke på att de är/var "gratis" och fortfarande funkar efter alla dessa år.. Synd att tillverkarna har övergivit filosofin att medleverera bra hörlurar till sina produkter! Idag funkar det som så:"Vi skickar med skitlurar, så vi kan lura kunderna på mer pengar!

 

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Stefan Eklinder
virtuosen2 skrev:

Idag funkar det som så:"Vi skickar med skitlurar, så vi kan lura kunderna på mer pengar!

 

Av den anledningen köpte jag ett par Kosslurar till min Creative Zon MP3-spelare. :-)

 

Där fanns hörlurar med, men tror inte på att det är någon vidare kvalité på lurarna. Spelaren kostade 7 - 800 spänn och är mycket bra, men dom medföljande lurarna tvivlar jag på att dom är så bra.

 

---

C:\Eforum\Stefan Eklinder>|

 

"Om allt verkar gå bra, måste du ha missat något."

 

- Steven Wright

 

 

 

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Hoppas du är rädd om sonylurarna!

 

Idag funkar det som så:"Vi skickar med skitlurar, så vi kan lura kunderna på mer pengar!

Ja, tyvärr är det så med det mesta; 5 liter bensin till en ny bil, ett minneskort till digitalkamera som rymmer 5 bilder, batterier till många prylar mm.

 

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

  • 2 months later...

SONYs prylar brukar hålla en mycket bra klass "out of the box", har också ett par gamla godingar, ett par hörlurar som låter mycket än det bättre och "dyrare" som finns idag... Kanske var det bättre förr, med vissa saker i varje fal :)

 

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Arkiverat

Det här ämnet är nu arkiverat och är stängt för ytterligare svar.

×
×
  • Skapa nytt...