Just nu i M3-nätverket
Gå till innehåll

Akta er för Surftown!


Tophe

Rekommendera Poster

Alldeles riktigt. Jag har en sida med ett 10 tal undersidor med mycket text och en del bilder samt några länkar. Som du säger så får man vad man betalar för och i mitt fall så tycker jag att jag får presic det jag behöver.

 

Det viktigaste för mig är att sökmotorerna hittar sidan och att folk stannar när dom surfar förbi. Enligt statistiken på sidorna så funkar det. Mitt kundunderlag bara växer för var dag. Så jag e nöjd.

:thumbsup:

 

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

  • 1 year later...
  • Svars 52
  • Skapad
  • Senaste svar
  • 6 months later...

Oj detta var rolig läsning..

Och ett odödlig inlägg!

 

Jag har haft nöjet/missnöjet att bråka med Surftown fram och tillbaka på div konton.

 

LARSAS jobbar uppenbarligen hos Surftown.

 

Tophe, jag skulle ALDRIG ge mig, KO direkt!

 

I dagsläget är jag nöjd, dom verkar ha gjort en uppryckning med supporten, man får svar, till skillnad från tidigare.

Men jag har haft problem, men hamnade tillbaka hos dom genom en slump, hade Loopia i många år tills dom fick ett mailproblem som orsaka mig en himla massa trubbel, i och med att ingen info om detta gick ut till mig, och jag fick mig på skallen av dom som var mina "kunder" då en massa mail försvann, och det var slumpmässigt!

 

Min uppfattning är detta.

Betalar jag 1 kr / år för ett webbhotell, förväntar jag mig ett webbhotell, och inget annat.

 

Om det inte klart och tydligt står att vi tillhandahåller ett webbhotellsliknande alternativ.

 

köper jag en bil, förväntar jag mig en .... moped?

 

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Arkiverat

Det här ämnet är nu arkiverat och är stängt för ytterligare svar.

×
×
  • Skapa nytt...