Just nu i M3-nätverket
Gå till innehåll

Vilken Macintosh...


Gabao99

Rekommendera Poster

Erik Gustavsson1

"Kiitos Paljon! men det verkar ändå som om Eriksson R380s är snäppet vassare än min Nokia 9110i"

 

 

En kompis till mig har/hade en 9110i. Eller rättare sagt 17 stycken eller så.. för ingen höll måttet. Min kompis är rätt disträ, och måste ha någon/något som håller reda på schemat år honom (han är lärare) samtidigt som han är hörselskadad (han är SLÖJD lärare :-) så det krävs kraftiga pip för att han ska höra.

Han köpte en 9110 för att den kunde synkas med hans mailprogram, den hade faxfunktion och den pep tillräckligt högt. För högt skulle det visa sig. Telefonen pep sönder sig själv efter ett litet tag. Han fick ut en ersättningstelefon, men den gick inte antennen att fälla in på.. Sen fick han en annan, där tangentbordet känndes som om någon spillt saft i det. Sen fick han ett par som surrade hela tiden.. om HAN hörde det så var det rätt ljudligt surr.. Han tröttnade efter ett antal vändor, och nu har han skaffat sig en variant som Siemens har...

 

 

Vi får väl se när strul med Ericssontelefonerna börjar flyta in :-)

 

/E

 

 

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Strulet med Ericsson har redan börjat :-) men jag är en ohjälplig, hörande, prylbög som bara måste ha det senaste.

Om man tittar på tex dejanews så märker man att den inte direkt är av god kavlitet. Men min nokia uppvisar ju samma "slöjdlärare-fenom", jag har oxå bytt ett oräkneligt antal gånger och är nu närmast stammis på min local GSM-dealer. TÄNKTE SKRIVA DETTA SÅ DIN SLÖJ KOMPIS HÖR MEN HAN KANSKE INTE BRYR SIG!! :-)

 

 

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

His Divine Shadow

"Nä, Finsk SISU slår allt.. "

 

Sisu, äh.

 

"Skulle du få en iPaq genom skolan eller?"

 

Skolan? Jag har inte gått i skolan sen förra året.

 

------------------------------

My psychic emanations have attracted the eliens

His Divine Shadow

http://PlanetDivine-Shadow.com

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Erik Gustavsson1

 

Skulle inte du börja på någon fancy multimediaskola där man fick en iPaq.. eller har nån hällt annan syra än kolsyra i min cola? :-)

 

/E

 

 

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Ledsen! Men man blir ju lite lätt avis om du ska _få_ en iPaq. Jag vill oxå ha! Jag vill!!, jag vill!!

Öhh. Okey nu är det visst dags att sätta på sig tvångtröjan igen...

 

 

 

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Erik Gustavsson1

 

 

"Nä jag är med i ett pilotprojekt från Compaq, jag kan få en gratis iPaq av dom.

Annars köper jag en!"

 

Sååååå var det nog...det var nog inget i colan ändå..

 

/E

 

/E

 

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Arkiverat

Det här ämnet är nu arkiverat och är stängt för ytterligare svar.

×
×
  • Skapa nytt...