Just nu i M3-nätverket
Gå till innehåll

Vilka erbjuder ADSL utan fast telefonabonnemang?


Mattias C

Rekommendera Poster

Jag har i dagsläget Herjenet som ADSL-operatör utan något fast telefonabonnemang (kör med ip-telefoni) men kommer snart att flytta söderut men skulel vilja fortätta utan fast abonnemang...

 

Vilka ADSL-operatörer erbjuder inkoppling utan teleabonnemnag (men plus nätavgift ~60kr/mån), Brdbandsbolaget gör det ser jag med finns det fler?

 

Det finns inget stadsnät eller internet via kabeltv dit jag komemr flytta så ADSL är enda möjligheten.

 

Jag är alltså inte intresserad av att först skaffa ett teliaabb och sen stänga det igen utan det ska vara ADSL med hel ledning, dvs gå att koppla in utan att man har något teleabb innan.

[inlägget ändrat 2007-04-07 15:50:14 av Mattias C]

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Mr Andersson

Vad jag vet, måste man ha fast telefonabonnemang för att kunna få ADSL, men så fort det är inkopplat kan du ta bort abonnemanget.

 

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Med bredbandsbolaget går det. Man kryssar i att man saknar fast add, man få då välja lägenhetsnummer osv.

 

Borde finnas fler än BBB som har detta?

 

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Jo då fler finns det, Rix Telecom tror jag har det samt NetAtOnce - Telia Sonera har jag för mig också har det och fler finns det säkerligen...

Kostar då förmodligen lite mer som nämts och priset varierar nog beroende på vilken leverantör det är....

 

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Arkiverat

Det här ämnet är nu arkiverat och är stängt för ytterligare svar.

×
×
  • Skapa nytt...