Just nu i M3-nätverket
Gå till innehåll

Vad ska jag göra?


windowsman

Rekommendera Poster

Hej

På min resa i Tyskland köpte jag från ett butikskedjan Gravis Ipod 80 Gb

Nu funkar inte skärmen på ipoden. Köpte den knapt 4 månaders sen problemet är att Gravis inte har någon butik i Sverige. Kontaktade Apple för support men dom hänvisar till gravis eftersom gravis är auktoriserad försäljare hos apple ska jag få support från dom. Men hur? Dom finns inte ens i sverige?

Har garanti och kvitton kvar. Hur ska jag göra?

Här är hemsidan för gravis om ni talar tyska bra. http://WWW.GRAVIS.DE

 

/Tack på förhand.

 

 

 

[inlägget ändrat 2007-03-10 14:34:55 av windowsman]

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Utdelar poäng till den som kan översätta min föra inlägg till engelska eller tyska!

[inlägget ändrat 2007-03-15 18:43:49 av windowsman]

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Arkiverat

Det här ämnet är nu arkiverat och är stängt för ytterligare svar.

×
×
  • Skapa nytt...