Just nu i M3-nätverket
Gå till innehåll

Var är min Designer?


IvanB

Rekommendera Poster

Det här är pinsamt, en riktig nybörjar-fråga. Men tyvärr, jag hittar inte svaret någonstans, så jag ber er, att hjälpa mig.

Jag öppnar min projekt som jag gjorde igår och hittar inte Designer! Den finns inte ens med i View-menun! När jag startar ny project, då har jag designer utan problem, men inte om jag vill öppna en befintlig project.

Om ni tycker att sådana elementära frågor passar inte här, då rekommendera en forum för C# gröngölingar.

 

[inlägget ändrat 2007-02-23 13:40:13 av IvanB]

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Tack för ditt svar. Jag har varken formulär eller user controll, ingen koll alls. Det går inte att välja Designer i View, det finns inte med när jag öppnar just det här projectet.

 

Problemet löste jag den här gången genom att helt enkelt börja från början och den här gången sparade jag genom Save All. Jag tror, att förra gången användde jag den andra sparfunktioner, sedan kom några frågor om vad jag ville spara och klickade ja på allt. Men den här andra versionen har designer.

 

Således är det ingen akut fråga, men skulle vara skönt ändå vad jag gjorde för fel i det första.

 

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Arkiverat

Det här ämnet är nu arkiverat och är stängt för ytterligare svar.

×
×
  • Skapa nytt...