Just nu i M3-nätverket
Gå till innehåll

Bästa sökknappen funkar inte


Jodie

Rekommendera Poster

Om jag skriver något i fältet vid "Sök kunskap i Eforum" och klickar på "SÖK!" fungerar det, men sedan om jag på stora söksidan "Sök i forumen" ändrar på något och klickar på den sökknappen där så verkställs tyvärr inte sökningen. Varför?

 

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Inga problem för mig (FF2 el IE7) och med IE 5.5 borde den där lilla javascriptsnutten som postar formuläret inte vara några problem. Får du ngn gul javscriptstriangel nere till vänster?

 

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Får du ngn gul javscriptstriangel nere till vänster?

 

 

Nej. Det enda som händer när jag klickat på nämnda sökknapp är att Windowsloggan uppe i högra hörnet på webbläsaren börjar snurra... och så verkar det fortsätta till man somnar av anblicken.

 

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

till man somnar av anblicken.

:)

 

Nå, e-forum har ju varit lite fram och tillbaka den senaste tiden (redigeringsikoner som ibland saknas, bilduppladdning ur funktion, massa OOPS-meddelanden i tid och otid) så du får kanske tillfälligt avskriva det som något sådant ;)

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Erik Junesjö

Hej!

Vi har bytt lastdelare i huset och detta har ställt till med lite tillfälliga driftstörningar. Hör av dig om problemen består.

//Erik

 

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Erik - Bild - oops - tråden?

//eforum.idg.se/viewmsg.asp?EntriesId=919603

 

 

/T

 

Even when we know we´ll never find the answers, we have to keep on asking questions.

 

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Arkiverat

Det här ämnet är nu arkiverat och är stängt för ytterligare svar.

×
×
  • Skapa nytt...