Just nu i M3-nätverket
Gå till innehåll

Darwin på PC


His Divine Shadow

Rekommendera Poster

His Divine Shadow

"ummm, handlar val inte om att vara P.C. eller inte, utan om att Petra blev sarad och ledsen over din lank..."

 

Då läser hon alltför mycket in det.

Och på en sida som är gjord av Jeff K.?!?!?!

It's liek teh ocean som jag säger !?!?!?!?!?

 

________________________________________

The eliens are here!

They are liek teh ocean?!?

Gluon gun my ass Goredan!

Gimme my Napalm Cannon or yuor daed's goeing swimmeing! Permanently!

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Nu är det ju ni som gör en väldigt stor affär av detta och inte jag. Sen projicerar ni det på mig. Det är inte jag som skrivit mest inlägg för att försvara detta utan det är faktiskt ni. Så vem det är som behöver "tyck-om-dig-själv"-kurser är kanske inte jag.....

 

Dessutom tycker jag det inte är något fel att säga till om man tar illa vid sig. Det är väl bättre än att inte säga något alls. Hade det varit sjyssta killar hade nig ju bara skakat på axlarna, sagt "sorry" och det hade varit ur världen.

 

Men ni kanske tycker det är tufft att försöka trycka ner mig så mycket ni kan. Är det möjligtvis den svenska avundsjukan? ;-)

 

 

/Petra - eForums MVP

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

His Divine Shadow

"Nu är det ju ni som gör en väldigt stor affär av detta och inte jag. Sen projicerar ni det på mig. Det är inte jag som skrivit mest inlägg för att försvara detta utan det är faktiskt ni. Så vem det är som behöver "tyck-om-dig-själv"-kurser är kanske inte jag....."

 

Ifall du menar mig, så måste jag ju bara säga:

Inte jag heller.

 

"Dessutom tycker jag det inte är något fel att säga till om man tar illa vid sig. Det är väl bättre än att inte säga något alls. Hade det varit sjyssta killar hade nig ju bara skakat på axlarna, sagt "sorry" och det hade varit ur världen."

 

Jag undrar bara varför precis allting ska vara så snällt?

Och jag får intrycket att du vill allting ska göras så att ingen minoritet el. liknande kan ta illa upp, det är ju som den här såkallade nya Monokulturen från USA, kulturen som dödar kulturer eftersom det inte ska finnas något som är rätt och fel allting ska förstås och vara snällt, och uppfattningen om vad som är rätt och fel är ju en av grundstenarna i en kultur.

 

Öh det blev lite långt och offtpoic...

 

________________________________________

The eliens are here!

They are liek teh ocean?!?

Gluon gun my ass Goredan!

Gimme my Napalm Cannon or yuor daed's goeing swimmeing! Permanently!

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

petra

 

"Nu är det ju ni som gör en väldigt stor affär av detta och inte jag. Sen projicerar ni det på mig. Det är inte jag som skrivit mest inlägg för att försvara detta utan det är faktiskt ni. Så vem det är som behöver "tyck-om-dig-själv"-kurser är kanske inte jag.....

 

Dessutom tycker jag det inte är något fel att säga till om man tar illa vid sig. Det är väl bättre än att inte säga något alls. Hade det varit sjyssta killar hade nig ju bara skakat på axlarna, sagt "sorry" och det hade varit ur världen.

 

Men ni kanske tycker det är tufft att försöka trycka ner mig så mycket ni kan. Är det möjligtvis den svenska avundsjukan? ;-)

 

 

/Petra - eForums MVP"

 

det här var osmakligt, dina torra humorbefriade tråkiga inlägg är generellt sett osmakliga.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Dobroslaw Krawczynski

Vänta tills min ledarhund får upp din vittring, då jäklar ska du få smaka på käppen :)

 

Det enda tråkiga är att jag inte kommer att höra dig skrika :)

 

 

[inlägget ändrat 2000-09-29 15:38:41 av Dobroslaw Krawczynski]

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Dobroslaw Krawczynski

Nu börjar det kanske bli lite varmt här så jag ber om ursäkt för den skada jag, helt oavsiktligt, har vållat och lämnar ämnet.

 

/Dobbe - eForums HPB

 

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Erik Gustavsson1

 

 

Tja, du känner väl till talesättet.. "In eForum noone can hear you scream"

 

*försöker febrilt värja sig från rappen med den vita käppen*

 

/E

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Dobroslaw Krawczynski

Jag glömde kanske säga att min käpp är titanium-förstärkt och har en trevlig liten bly-kärna?

 

Men det är lugnt, sjukvården är gratis :)

*smack*

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Uranium ar battre an bly - tyngre, vilket get det hogre penetrationformaga... Var vad USAs pansarbrytande projectiler hade under Gulfkriget...

Inte sa snallt mot naturen, men, men...gjort ar gjort...

Sjalv kor jag altid med uranium karna

 

/*

What goes up must come down - just ask any sysadmin

*/

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Dobroslaw Krawczynski

Projektilerna innehåller uttjänt uranium (som iofs fortfarande är radioaktivt). Precis som sovjetiska reaktorer "fixar fram" lite härligt plutonium till alla dessa roliga missiler.

Se, det finns bra saker med kärnkraftverk :)

 

 

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

His Divine Shadow

"Sjalv kor jag altid med uranium karna"

 

Ahaa är det nån sorts ny Unix kernel?

 

 

________________________________________

The eliens are here!

They are liek teh ocean?!?

Gluon gun my ass Goredan!

Gimme my Napalm Cannon or yuor daed's goeing swimmeing! Permanently!

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Javisst, vore ju dumt att bara lata allt plutonium bara ligga dar, nar det fortfarande ar sa fullt av potential!!!

:-)

 

/*

What goes up must come down - just ask any sysadmin

*/

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

fF,

 

En sixpack Plutonium borde jag kunna toasta till något drickbart här uppe i de norrländska kärren - har du något att sälja ?

 

Någon som förresten druckit "Lapin Kulta" ?

 

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

*nervos stamma*

Jaaaaa, jag vet inte, errrrmm... Kanske ska ta och diskutera det nagonstans mer privat, hrrrmm

OM jag nu skulle ha, hur mycket? Inte for att jag har nat men....anda....

Lapin Kulta? Du menar olet? Tja, det gar ner ratt bra... Dricker dock mest Stella och Red Stripe (jamaicanskt ol - gott)

/*

What goes up must come down - just ask any sysadmin

*/

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

His Divine Shadow

"Någon som förresten druckit "Lapin Kulta" ?"

 

Nåh DOH! :)

Det finska ölet som alla i finland dricker, förutom jag eftersom jag inte gillar öl så mycket...

Dricker hellre en kopparbärs och känner mig som Ronny o. Ragge, behöver bara en Fårrd :)

 

 

________________________________________

The eliens are here!

They are liek teh ocean?!?

Gluon gun my ass Goredan!

Gimme my Napalm Cannon or yuor daed's goeing swimmeing! Permanently!

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Arkiverat

Det här ämnet är nu arkiverat och är stängt för ytterligare svar.

×
×
  • Skapa nytt...