Just nu i M3-nätverket
Jump to content

objudna gäster

mherick

Recommended Posts

Hej har du objudna gäster i form av spöken eller bullerandar. Dessa är sällan farliga men kan upplevas som besvärande i ditt vardagliga liv. Jag hjälper dig att få bort dem från ditt hem. Jag arbetar främst i östergötland med omnejd, kontakta mig: macbas2000@hotmail.com

Det hände väl att jag hade objudna gäster som bullrade i mitt första boende, men jag tog bara kontakt med dom och sa "Följ ljuset och när ni är tillräckligt nära så ser ni texten T-A-X-I, kliv in där och ni kommer hem"

:)

[inlägget ändrat 2007-02-08 07:46:51 av honken64]

Räknas bullerandarna i elementen? Dom sitter alltid och gurglar sig när jag skall sova. Trots intensiva försökt att driva ut dom med hjälp av korsformade nycklar så återkommer dom varje kväll.

Räknas bullerandarna i elementen? Dom sitter alltid och gurglar sig när jag skall sova. Trots intensiva försökt att driva ut dom med hjälp av korsformade nycklar så återkommer dom varje kväll.

Du har antagligen vanligt kranvatten i elementen. Du ska givetvis ha vigvatten istället. Annars kan du stänga av elementen och frysa ut dom.

Du har antagligen vanligt kranvatten i elementen.

Kan vara värre än så - det kan vara ren ektoplasma, det har jag sett på Ghostbusters!

/Pnilla

Du ska givetvis ha vigvatten istället

Tänkte inte på det. Tror du att Värden går med på bytet? Just nu har vi nog oheligt vatten. Det ser i alla fall ut som om det är svartkonster i farten.

Archived

This topic is now archived and is closed to further replies.

• Create New...