Just nu i M3-nätverket
Gå till innehåll

objudna gäster


mherick

Rekommendera Poster

Hej har du objudna gäster i form av spöken eller bullerandar. Dessa är sällan farliga men kan upplevas som besvärande i ditt vardagliga liv. Jag hjälper dig att få bort dem från ditt hem. Jag arbetar främst i östergötland med omnejd, kontakta mig: macbas2000@hotmail.com

 

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Det hände väl att jag hade objudna gäster som bullrade i mitt första boende, men jag tog bara kontakt med dom och sa "Följ ljuset och när ni är tillräckligt nära så ser ni texten T-A-X-I, kliv in där och ni kommer hem"

 

:)

 

 

 

 

 

[inlägget ändrat 2007-02-08 07:46:51 av honken64]

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Räknas bullerandarna i elementen? Dom sitter alltid och gurglar sig när jag skall sova. Trots intensiva försökt att driva ut dom med hjälp av korsformade nycklar så återkommer dom varje kväll.

 

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Räknas bullerandarna i elementen? Dom sitter alltid och gurglar sig när jag skall sova. Trots intensiva försökt att driva ut dom med hjälp av korsformade nycklar så återkommer dom varje kväll.

 

Du har antagligen vanligt kranvatten i elementen. Du ska givetvis ha vigvatten istället. Annars kan du stänga av elementen och frysa ut dom.

 

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Du har antagligen vanligt kranvatten i elementen.

Kan vara värre än så - det kan vara ren ektoplasma, det har jag sett på Ghostbusters!

 

/Pnilla

 

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Du ska givetvis ha vigvatten istället

Tänkte inte på det. Tror du att Värden går med på bytet? Just nu har vi nog oheligt vatten. Det ser i alla fall ut som om det är svartkonster i farten.

 

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Arkiverat

Det här ämnet är nu arkiverat och är stängt för ytterligare svar.

×
×
  • Skapa nytt...