Just nu i M3-nätverket
Gå till innehåll

Bakåtknappen


RolfCarlsson

Rekommendera Poster

Jag har haft samma problem i Explorer 6 och nu även i 7-an: Bakåtknappen funkar inte. Märkligt nog händer det bara när jag klickar på länkar i vissa webbsidor, inte i alla webbsidor. Ibland går det alltså inte att komma tillbaka till den sidan länken fanns på.

 

/Rolf

 

 

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Ingen som har någon förklaring? Är det bara jag som råkar ut för t.ex. detta:

 

Jag har gjort en sökning med Google och håller på och undersöker de träffar jag fått. Det går länge utmärkt att, meb bakåtknappen, komma tillbaka till sidan där jag har Google-träffarna. Men så plötsligt hamnar jag på en sida där bakåtknappen är död och "Tidigare" är tom. Om jag vill fortsätta måste jag göra om sökningen med Google igen.

 

Det var så med Explorer 6 och är så med 7-an också.

 

Jag kan inte komma fram till annat att än det är vissa webbplatser som innehåller en kod som släcker bakåtknappen och tömmer "Tidigare".

 

Eller ?????

 

/Rolf

 

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

En workaround:

 

Jag brukar mellanklicka (firefox) på sökresultat för att öppna dem i nya flikar, på så vis finns sökresultaten alltid kvar i sin egen flik. Motsvarande borde gå enkelt att göra med IE7.

 

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Jo, i IE7 gör man det med CTRL+SKIFT+Klicka. Men då måste man ju göra det varenda j-a gång vilket retar mig. Finns det ingen som vet vad det är som gör att vissa webbplatser släcker bakåtknappen och tömmer Tidigare?

 

/Rolf

 

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Arkiverat

Det här ämnet är nu arkiverat och är stängt för ytterligare svar.

×
×
  • Skapa nytt...