Just nu i M3-nätverket
Gå till innehåll

Snälla hjälp mig!


WAWA00

Rekommendera Poster

Har laddat ner torrent filer. Den har stannat på 92.3 % men är konstigt nog färdig ändå. Det funkar bra att spela upp. Men hur bränner man man såna filer?? Det står att filtypen är: BitComet unfinished downloaded file.

Hur bränner man det? Kan man ändra filtypen fast den inte är klar? Snälla hjälp någon...

 

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Nu använder jag inte BitComet utan uTorrent så jag vet inte riktigt hur den hanterar filerna. Men du kan inte bränna ut en sådan fil, det är ju inget speciellt format. Är du säker på att det inte finns någon annan fil? Ta gärna ett screenshot på din mapp där du sparat filen och skicka in

 

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Att du kan spela upp filmen betyder inte nödvändigtvis att den är färdigladdad. Jag kan börja förhandstitta på filmer efter första megabyten är nedladdad.

Att din laddning har stannat på 92.3% betyder nog inget annat än att det inte finns några seedare kvar utan bara peers som saknar det återstående segment du inte redan fått hem.

 

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Tja, kanske de resterande procenten är en massa långa sluttexter. Hursomhelst, om det är en vanlig filmfil (dvs ingen DVD-image eller liknande) döp om filen till .avi och pröva att köra den i ex. BS Player. Den brukar var känslig för icke-kompletta filmfiler. Funkar den där så är nog allt gott och väl.

 

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Bilden blir för stor men den ser ut ungefär såhär:

VTS_01_1.VOB

BitComet Unfinished Downloaded File

976 682 kb

 

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

men den ser ut ungefär såhär:

VTS_01_1.VOB

Jaha, men då är det ju bara en del av en dvd-film. Det borde finnas fler vob-filer som hör till den.

 

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Ok..hur döper jag om den till .avi??

Eftersom det nu visat sig att det är en del av en DVD-film du laddat ned så ska du inte döpa om den till avi. Om det är bitcomet du använt så har dessa oavslutade filer filändelsen .bc!. Det du kan göra är alltså att försöka med att ta bort denna ändelse, men är filen inte komplett tror jag du kommer få problem med att spela den färdigbrända skivan i en vanlig dvd-spelare.

 

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Arkiverat

Det här ämnet är nu arkiverat och är stängt för ytterligare svar.

×
×
  • Skapa nytt...