Just nu i M3-nätverket
Gå till innehåll

problem me DI-604 ej v2


tasted

Rekommendera Poster

Jahapp här ville man då spela på internet med routern ( har ett lan på 3 datorer ) o så visade det sig att virtualserver listan inte hade plats med mer ports - totalt kan jag ha 19ports och det är ju knäppt eller?

Jag hade sönder 3 speglar när jag var liten så jag ser 21 års olika som den temporära anledningen till allt som jag köper,rör eller tittar på förvandlas till problem. Men inte trodde jag inte olyckan även skulle gå över till datorerna. Så jag undrar kan man utvidga virtualserverlistan

( jag får felmeddelandet cannot add more entitys när jag försöker tillämpa en ny port. Det måste ju finnas något man kan göra - iförsig så kommer jag väl ändå att förlora när jag spelar online så egentligen e de väl inte så viktigt men snälla någon kan väl detta om denna förbaskade router.

 

Det kan vara så svårt o fatta mitt babbel pga ostrukturerade meningar eller kompliceringar så här är lite: Hur utökar man virtualserver listan?

 

För att ni ska känna extra medtyckande så behöver generals 15 portar aoe 2 tror ja och gs massa och har man bara 19 slots eller öppningar så blir det ju somsagt problem för man vill ju inte heller ta bort de förinställda portarna - och det räcker ju ändå inte även om man tar bort dem.

 

Så haru tips,sågningar,hat,påpekninkar eller allmänt strunt - write da stuf!

 

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Om jag fattat dig rätt, så vill du öppna fler portar, t ex 5102, 5105, 6333 osv. Du kan skriva 5102-5105 och 6333, så tar det bara upp 2 platser på listan.

 

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Jaha , du har nog mäjligen rätt flora men enligt portforward.com så ska man altså då ha en port för sig eller något sådant. Du kan ju kolla på sajten och utvärdera informationen de ger ty alla på gamespy hänvisar mig dit. Men vem vet - jag vill ha något säkert nu som flera kan lägga sin röst på och just nu leder din rekommendation.

 

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Om man titar på Lord Of The Rings... ska den ha UDP 8088-8117 men de rekommenderar att sätta up varje för sig, verkar som om det är autogenererat. Jag skulle iaf prova att skriva det som en post.

 

EDIT: Men jag måste tillägga att jag inte har nån erfarenhet av spel.

[inlägget ändrat 2007-01-12 14:30:13 av flora50]

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Arkiverat

Det här ämnet är nu arkiverat och är stängt för ytterligare svar.

×
×
  • Skapa nytt...