Just nu i M3-nätverket
Gå till innehåll

Adressfältet i explorer 7


Bob10

Rekommendera Poster

Adressfältet är blokerat kan inte söka webbsida med www, jag har webbläsaren Firefox också och där är det inga problem

 

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Hej.

Är det så att du inte kan skriva i adressfältet överhuvudtaget, hittar du inte adressfältet eller kan du inte använda adressfältet att söka med?

/S

 

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Kan alltså inte söka i adressfältet,det händer ingenting när jag t.ex skrivit www.idg.se och trycker enter.

 

ps.Det fungerade i IE 6

 

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Hm klurigt.

gå in på verktyg>internet alternativ och se till att alla inställningar är standard, avinstallera ie7 och installera sedan på nytt.

 

Det låter ju som att inställningarna i ie7 inte är som de ska, eftersom att du kan surfa felfritt i firefox.

 

När du fyller i en adress, t.ex www.idg.se, får du fram "sidan kan inte visas", jobbar den överhuvudtaget eller vad händer?

 

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Ja

Har tagit bort google toolbar,explorer7,sedan installerat om det igen utan någon toolbar,men det går fortfarande inte att söka från adressfältet.

 

 

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

  • 4 months later...

Det var spännande att höra att någon annan fått samma problem!

Jag råkade ut för det oxå. Varken "Enter" eller gröna knappen fungerar!!!

Startsidan kommer fram som en oljad blixt, man kan lägga in vilken startsida som helst och det fungerar klockrent. Länkar på websidor likaså - det är bara Enterknappen som har blivit paralyserad. Har googlat, avinstallerat, installerat igen ...... IE6 fugerar som den ska när man tar bort IE7. Någon som har några idéer?

 

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

  • 7 months later...

Jag har haft problemet ända sedan jag installerade explorer 7 snart ett år sedan,fortfarande kvarstår det.

Har ett flertal tillfällen avinstallerat och installerat på nytt utan resultat.

 

Hur har det gått för dig har du fortfarande problemet kvar?

 

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

  • 2 veckor senare...

Kom vi fram till någon lösning på det här problemet eller?

Jag har också haft det här problemet nu i ett halvår.

Går inte att hitta en lösning tyvärr, tacksam om det finns någon guru som har ett förslag.

 

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Arkiverat

Det här ämnet är nu arkiverat och är stängt för ytterligare svar.

×
×
  • Skapa nytt...