Just nu i M3-nätverket
Gå till innehåll

Internetuppkopplingsproblem


Jack de Bruin

Rekommendera Poster

<P>Hej!<br>Kan nån svara mig varför jag blir utkastad ur nätet hela tiden.<br>Ansluten via tele2 freeconnect. Och det spelar ingen roll vad jag<br>gör. Efter högst tio min kopplas jag ur.<br>Blir knäpp på det i all synnerhet när jag håller på att ladda ner nåt,<br>är det min dator eller vad. Kan inget om datorer o sånt så är det nån<br>som har nåt förslag förklara gärnaså grundligt som möjligt...<br><br>Hoppfulla jag//<br>Jack</P>

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

  • 2 veckor senare...

Dem har haft stora problem, vet inte om det är åtgärdat ännu.Kontakta deras support på 08-56264334. Dåligt att dem inte har ett 020- nummer till sin tekniska support.

 

Dem vet bäst, eftersom dem har koll på vilka modem som fungerar med deras modempoler med rätt AT-kommandon.

 

-nicke

 

 

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Arkiverat

Det här ämnet är nu arkiverat och är stängt för ytterligare svar.

×
×
  • Skapa nytt...