Just nu i M3-nätverket
Gå till innehåll

Vart är komprimera???


Dag Erlandsson

Rekommendera Poster

Dag Erlandsson

På min dator XP så får jag alltid upp vid mina dokument eller framförallt på "mina bilder" en ruta till vänster, som erbjuder olika lösningar. På min fars dator som oxå är en XP så finns det inte? Alltså, jag vill kunna typ i mina bilder få upp möjligheten med "vill du skicka bilderna, vi komprimerar dina bilder alt. behåll i ursprungsstorlek.. Hur får jag fram det i hans dator?

 

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

m_andreasson

Hej!

 

Om du går in på verktyg, mappalternativ*

Fliken allmänt

Kolla om "visa vanliga aktiviteter i mappar" är för bockad. Annars bocka för den.

 

m_andreasson

 

"Det krävs ett helt nytt sätt att tänka för att lösa de problemen vi skapat med det gamla sättet att tänka" //Albert Einstein

 

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Dag Erlandsson

Tack nu har jag gjort det, och det alternativet kommer upp enbart då jag markerar en bild... Men det är i.o.f ok. Då till min nästa fråga, om jag har säg 20 bilder jag vill skicka hur kan jag markera dom en efter en? Alltså nu går det om dom 20 bilderna är "bredvid varandra"", men är dom utsprida funkar inte det?

[inlägget ändrat 2007-01-04 19:01:40 av Dag Erlandsson]

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

m_andreasson

Hej

 

Du bör få fram olika alternativ när du trycker på olika filer.

om du markerar en bild tex bör du få andra aktiviteter under fil- och mappaktiviteter.

 

m_andreasson

 

"Det krävs ett helt nytt sätt att tänka för att lösa de problemen vi skapat med det gamla sättet att tänka" //Albert Einstein

 

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Stefan Eklinder

 

 

Tråden flyttad till WindowsXP

 

 

---

C:\Eforum\Stefan Eklinder> moderator DrData|

 

"Om allt verkar gå bra, måste du ha missat något."

 

- Steven Wright

 

 

 

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Arkiverat

Det här ämnet är nu arkiverat och är stängt för ytterligare svar.

×
×
  • Skapa nytt...