Just nu i M3-nätverket
Gå till innehåll

Spela counterstrike med platt TV som skärm iställe


Tyfus

Rekommendera Poster

Heurkeka jag hittade kablar till slut i in mina 48 kablage lådor en stycken D-Sub kabel där ena änden kopplas till "pc in" på tvns baksida och den andra änden till mitt grafikort. Sedan en stereo kabel till "audio pc in" på baksidan av tvn och andra änden in i Audio ut på datorns ljudkort. Funkar klockers. Jippi!!!

 

 

 

Hur f-o gör jag. Alla butiker man går in i säger olika även fast jag har info med mig om vilken platt TV jag har i spelrummet samt vilka burkar jag har... Vem skall man lita på. Har redan testat en variant där jag blev tipsad om att köra TVTool vilket gjorde att jag säkert knappade fel i programmet och inte fick igång skärmen sedan (fick aldrig någon bild från datorn till TVn heller....) Antingen är jag helt puckad eller så finns det 1000 sätt att göra detta på. Snälla du som är toppen på detta och hur man gör TIPSA MIG : )

 

Börjar med att testa med surf burken innan jag dödar barnens spel brkar : ) - lite info om den (HP):

Processortyp AMD Athlon 64 3800+

Processorhastighet 2.8 GHz

Chipset ATI Radeon Xpress 200

Minne 1 GB

Hårddisktyp Serial ATA-150

Hårddiskstorlek 400 GB (2 x 200 GB)

CD / DVD DVD-brännare ±R/ ±RW med dubbla lager och upp till 16x/8x med stöd för LightScribe-teknik

PCI-kortplatser (Lediga) 1 ( 0 x PCI-Express x16

3 ( 0 ) x PCI

Antal Parallella portar 1 st

Antal USB portar 7 st, varav 3 st på framsidan

Antal Firewire portar 2 st, varav 1 st på framsidan

Antal VGA portar 1 x VGA

1 x TV-out

1 x DVI

Grafik NVIDIA GeForce 6600 256 MB

Ljud Integrerad lösning för 5.1-ljud, 3 ljudportar på framsidan, 3 analoga ljudportar på baksidan och 1 digital ljudport på baksidan

TV (analog och digital DVB-T) och FM-radiomottagarkort med fjärrkontroll (Videoportar på framsidan)

 

Och platt TV-n

Specifikationer

Skärmstorlek 26 tum

Skärmtyp LCD

Format 16:9

Skärmupplösning 1366x768

Betraktningsvinkel Horisontell 170°

Betraktningsvinkel Vertikal 170°

Svarstid (ms) 8 ms

Kontrastratio 3000:1

Ljusstyrka 500 cd/m²

On Screen Display Nej

Antireflex behandlad Nej

VESA Standard Ja (VESA 100x200mm)

Vridfunktion (Pivot) Nej

Högtalare Ja 2x5W SRS TruSurround XT

Text-TV Ja

Fjärrkontroll Ja

Bild i Bild Ja

Anslutningar bild D-Sub / HDMI / Komponent / Komposit / S-Video

Anslutningar ljud PC-Audio

Scart 2

Strömförbrukning (Max) 140 W

 

26 tums Widescreen LCD-TV klar för HDTV. Dynamisk kontrast på 3000:1 och 10 bitars signalbehandling som innebär hela 3,2 miljarder färger. Denna widescreen-TV har alla funktioner man kan önska sig; Inbyggd SRS TruSurround XT för bästa ljud, en upplösning på 1366 x 768, DNIe bildförbättringskrets, Text-TV med 1000 sidors minne, samt bild-i-bild-funktion. TVn har även HDMI-ingång för bästa möjliga bildkvalitet. PC-ingång ger dig möjlighet att koppla en dator direkt till TV:n.

 

HILFE HILFE HILFE

 

 

Avé

 

[bild bifogad 2007-01-04 17:44:00 av Tyfus]

[inlägget ändrat 2007-01-05 17:17:09 av Tyfus]

[inlägget ändrat 2007-01-05 17:21:08 av Tyfus]

903933_thumb.jpg

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Arkiverat

Det här ämnet är nu arkiverat och är stängt för ytterligare svar.

×
×
  • Skapa nytt...