Just nu i M3-nätverket
Jump to content

Vad heter låten?

.sun

Recommended Posts

Åhh, blir snart tokig av att inte komma på vem som sjunger.

Det är en svensk tjej som sjunger, eller snarare pratar fort. Låter lite som Raymond & Maria (men det verkar inte vara dem). Spelades rätt så ofta på radion i höstas.

Sången handlar om att hon träffar massor av män, men ingen är rätt för henne för de har alla någon liten brist. Kommer inte ihåg mycket av texten tyvärr, bara att hon upprepade gånger sjunger "aldrig nöjd".

Nån som vet vilken låt jag tänker på?

Men det är ju helt rätt! Supertack! Fasiken inte lätt att googla när jag bara hade "aldrig nöjd" och "svensk artist" att gå på...

Sånt blir det dubbla poäng på!

Tack för poängen!

Nu blev jag ju tvungen att testa att googla på "aldrig nöjd" och då får jag ju den som första träff. Hade du kombinerat söktermen med svensk artist kanske? Ibland ställer det till det med för många sökord.

Va dum jag känner mig nu...

Tog för givet att en så generell term som "aldrig nöjd" omöjligt skulle leda mig på rätt spår, så givetvis lade jag till några fler sökord... Ja ja, här tror man att man vet hur man ska googla genom att kombinera rätt fraser, och så är det det mest uppenbara som leder en rätt...

He he, visst är det så! Ibland har man ju även sökt på något man vet man hittade dagen innan men det kan vara lögn i helsike att hitta igen.

Archived

This topic is now archived and is closed to further replies.

• Create New...