Jakob Nanneson Posted September 20, 2000 Share Posted September 20, 2000 Hur gör man för att ändra sökvägen till "Mina dokument" i Windows 2000? Jag har tidigare varit inne i registret och ändrat, men så fort man startar om datorn ändras sökvägen tillbaka. Är även intresserad hur man ändrar sökvägen till favoriter, startmenyn, osv... Link to comment Share on other sites More sharing options...
D3VaST8d Posted September 20, 2000 Share Posted September 20, 2000 öppna Utforskaren högerklicka på My documents (Mina dokument), välj Properties (Egenskaper) i TARGET (Mål) skriv in sökvägen du vill använda) klart Link to comment Share on other sites More sharing options...
Jakob Nanneson Posted September 20, 2000 Author Share Posted September 20, 2000 Finns det något sätt att även ändra sökvägen till sina "Favoritet"? Frågar eftersom jag kör WinME och Win2k på samma dator och gärna vill ha de mesta gemensamt i de olika operativsystemen. Link to comment Share on other sites More sharing options...
MagnusJ Posted September 28, 2000 Share Posted September 28, 2000 Du kan ändra det mesta med TweakUI Finns tex här: http://www.microsoft.com/windowsme/guide/tweakui.exe Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts
Archived
This topic is now archived and is closed to further replies.