Just nu i M3-nätverket
Gå till innehåll

Msn, felmeddelande


Bluebo

Rekommendera Poster

Hejsan!

 

Jag är lite smått desperat just nu men kommer inte in på msn sen igår eftermiddag. Har testat det mesta så som att installera om programet, testat att använda en äldre version av programet, testa webmessenger men allt detta utan lyckat resultat. Andra mailadresser lyckas logga in på min dator utan problem. Jag kan däremot inte logga in från någon annan dator heller. Därmed är varken min datum/tid fel eller brandväg ivägen då andra kan logga in. Har sökt runt på felmeddelandet och hittat diverse olika lösningar men ingen har hjälpt mig. Har bland annat varit inne i hostfilerna å ändrat ihop om att något ska hjälpa, kört diverse koller m.m.

 

Nu undrar jag om ni har något förslag eller sett något som kanske kan vara till hjälp?

 

Det felmeddelande jag får är:

"Det gick inte att logga in på Windows Live Messenger eftersom tjänsten är otillgänglig för tillfället. Försök igen senare. Felkod: 81000314"

 

Har tittat statusen för tjänsten å allt ska enligt de vara stabilt, vilket låter troligt då andra adresser utan porblem loggar in.

 

Är mycke tacksam för svar!

 

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

  • 1 month later...

Brukar kunna stå att det är stabilt även fast det inte riktigt är det. Kan bero på överbelstning eller annat, testa vänta en stund till och försök igen. Hör av dig om det fortfarande inte fungerar

 

 

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Arkiverat

Det här ämnet är nu arkiverat och är stängt för ytterligare svar.

×
×
  • Skapa nytt...