Just nu i M3-nätverket
Jump to content

Master till slave

skejtaren

Recommended Posts

Efter en avbruten reparationsinstallation av xp vill min dator inte starta längre!

Nu undrar jag om jag kan komma åt filerna på hårddisken genom att sätta in disken som slave på en annan dator. Är detta möjligt eller inte?

/Lasse

Jag blev osäker på om det skulle bli en reparation eller en ominstallation så jag tryckte ESC och kom ut till skrivbordet. Sen stänge jag av som vanligt och nästa gång jag skulle starta så var det kört.

Den går igång men det händer inget efter en stund, jag ser att hårddisken inte arbetar och man kommer inte till identitetsinloggningen.

Det går ej att starta i felsäker läge och inte att komma in i BIOS.

/Lasse

kolla dom här killarna, dom borde veta nåt. datakrasch.se

Problem eller Speciella Krav på Datorn? kolla presentationen.

V götaland endast, sorry =(

[inlägget ändrat 2006-12-28 16:14:47 av Durim Miziraj]

Om du tycker att någon bryter mot en Eforum-regel så anmäl inlägget och skriv i rutan vad det gäller så kan moderatorn för aktuellt forum titta på det.

Jag kan i alla fall inte vara säker på att Durim jobbar på datakrasch.se

Datakrasch.se verkar vara ett av flera företag i Sverige som jobbar med att hitta filer på kraschade diskar, andra sådana företag är t ex Ahlberg Data och Ibas.

Jag kan i alla fall inte vara säker på att Durim jobbar på datakrasch.se

Och även om Durim gör det så är det tillåtet om, som i detta fall, tjänsten är efterfrågad (sista meningen, det är i alla fall min tolkning av regeln):

"5. Gör inte reklam. Visst får du skryta med dina kunskaper och briljera med dina djupsinnigheter men det är en helt annan sak än att uppenbart marknadsföra produkter och tjänster som du själv säljer. Företräder du dock en tjänst/produkt som en användare har efterfrågat så är det tillåtet att berätta om den. "

• 6 months later...
jonasknutson

Hej!

Angående Datakrasch.se så är det jag som driver detta, och jag har ingen som heter Durim som jobbar här!

Archived

This topic is now archived and is closed to further replies.

• Create New...