Just nu i M3-nätverket
Gå till innehåll

hur gör man egen ptr site


k043

Rekommendera Poster

hur gör man en egen ptr site (paid to read) betalt för att läsa mail, snackade med en kille på msn som tjänade tusentals dollar han kom från filand 24år, han kan egentligen inget om data och jobbar som städare extra. 8000 dollar i månaden.

 

me hur komme rman igång?

 

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Vad innebär det att man ska "läsa mail"?

 

Kan bara hålla med zerblat på att om man nu tjänar 8000 dollor i månaden så hade inte jag jobbat kvar som städare, om man inte har väldigt bra jobbarkompisar :)

 

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Ska man lita på Wikipedia så är snittersättningen 0.01 till 3 US-cent per läst mail och påföljande besökt reklamsajt. Om din finske vän verkligen tjänar $8000/m skall han alltså besöka minst uppåt 260.000 sajter, eller 360 st/timme dygnet runt månaden runt. Hur han då har tid att jobba som städare och dessutom chatta på MSN, tja då har han upptäckt någon dimension av verkligheten som åtminstone undgått mig ;)

 

http://en.wikipedia.org/wiki/Get_Paid_to_website

 

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Jaha, är det sånt man ska göra.

 

260.000 sajter, eller 360 st/timme dygnet runt månaden runt.
Handdator i ena handen och kvasten i andra ;)

 

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

därför det är svarta pengar, man måste jobba vitt om mna ska bo i lägenhet etc.. pengarna han tjänar sätts in på paypal eller liknande och därfter in på utländkst konto, det var asien om jag minns rätt.

 

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Arkiverat

Det här ämnet är nu arkiverat och är stängt för ytterligare svar.

×
×
  • Skapa nytt...