Just nu i M3-nätverket
Gå till innehåll

Eforum - Vad gör Du här?


Wiillee

Rekommendera Poster

Jaa, nu var det ju såhär att jag undrar lite vad folk gör här inne. Varför sitter just Du här inne på Eforum timme efter timme, dag efter dag, natt efter natt.

Är det spänningen i alla trådar? Alla snälla goa människor här? Är Du kanske tvingad av en elak jättebabian? Försöker slippa undan din klängiga sambo, eller Du kanske rentav helt allmänt tycker om den mysiga stämningen ?

 

Svara gärna, jag vill veta vad ni datanördar sysslar med här(!)

 

[inlägget ändrat 2006-12-20 17:58:13 av Wiillee]

[inlägget ändrat 2006-12-20 18:12:55 av Wiillee]

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

jag försöker hjälpa folk och dela med mina kunskaper samt som jag söker hjälp ibland till mina dator problem. Jag lär mig nya grejer samt lär mig mina misstag också.:)

 

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Stefan Eklinder

 

Jag hamnade här -99 när jag hade problem med min första dator. Kommer inte ihåg om det var reklam på en internetsida eller om jag fick adressen hit via en datortidning. Var i alla fall akut behov av hjälp, och såg Eforum som en lösning att få svar på mitt problem.

 

Först var jag inte alls så aktiv som idag, men sedan blev det mera och mera. Idag tycker jag Eforum är ett trevligt hak i vardagen. Får bra gensvar och diskussion i dator - och allmänna frågor. Folk i min bekantskapskrets är inte alls lika kunniga som folk här på Eforum.

 

Mycket av det jag kan idag har jag lärt mig här på Eforum. Det ger mig mycket och det är därför jag fortsätter här år efter år. Att man sedan får utmärkelser och poäng för allt man gör härinne peppar också.

 

Har inte hittat något annat forum som kan fungera som ersättning för Eforum.

 

Eforum är ett fantastiskt forum med bra gemenskap.

 

---

C:\Eforum\Stefan Eklinder>|

 

"Om allt verkar gå bra, måste du ha missat något."

 

- Steven Wright

 

[inlägget ändrat 2006-12-20 18:59:17 av Stefan Eklinder]

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

För det svaret får Du Mvg+ och ett poäng =)

 

Me like långa komplicerade svar! :P

 

[inlägget ändrat 2006-12-20 22:09:51 av Wiillee]

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Stefan Eklinder
Wiillee skrev:

För det svaret får Du Mvg+ och ett poäng =)

 

Bugar och tackar! :-)

 

---

C:\Eforum\Stefan Eklinder>|

 

"Om allt verkar gå bra, måste du ha missat något."

 

- Steven Wright

 

 

 

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Av ganska egoistiska skäl. Även om jag mest bevakar ganska snäva områden nuförtiden så lär man sig otroligt mycket genom att försöka hjälpa folk att göra konstiga saker. Helt plötsligt sitter man i verkligheten och kommer på att man kan använda den där vrickade lösningen som någon kom på för 1,5 år sen :-)

 

Sen är det gammal vana. Tror att jag registrerade min ursprungs-nick 1998 även om jag råkade ha ihjäl mitt orginal när inloggningssystemet gjordes om. Kan vara ganska kul att slösa bort lite tid med folk man "känner igen" i olika dumma diskussioner i öppet forum [GROTTMAN]

 

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Ibland gillar jag att diskutera med andra, och tycker att eforum har en ganska bra mix med människor som tycker både det ena och det andra.

 

Som person är jag ganska ifrågasättande, vilket vissa människor ibland stör sig på, men jag tror att trots våra motsättningar så kan vi lära oss en del av varandra på sådana här forum. Kanske till det bättre, vem vet?

 

G

 

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Det började med att jag behövde hjälp med LaTeX kod som jag höll på att skriva. Sedan hittade man andra delar som var intressanta.

 

Det går i perioder hur ycket jag är inne, ibland läser man bara det senaste och ibland måste man bara svarar på en tråd. Har fått väldigt mycket hjälp och försöker hjälpa till när jag kan.

 

 

Sen är det alltid roligt att diskutera på öppet forum, där brukar dyka upp lite roliga trådar.

 

/Nenna

 

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Arkiverat

Det här ämnet är nu arkiverat och är stängt för ytterligare svar.

×
×
  • Skapa nytt...