Just nu i M3-nätverket
Gå till innehåll

Är Xboxet sönder?


I <3 Quake

Rekommendera Poster

Tjenare!

 

Det är så här att jag varit i Norrköpin i en månad och har en lille bror som tycker om mitt X-Box men sen när jag kom hem från Norrköping så va X-boxet sönder sa min lille bror och jag skulle se om det va sant,och visst va det så stoppade i spelet The Warriors och kom bara inn på själva X-box menyn där man kan gå inn på hdd:n så jag tänkte kasnke är fel på skivan och bytte till nya spel som jag alldrig testa men det funkade inte då heller..sen håller jag inte med om att "våld löser inga problem" för jag slog till lite på konsolen och do hoppade spelet igång och efter ett par timmar spelande så stängde jag av och drog till datan :P.Sen på morgonen efter man kom hem från Gymmet så säger han att det inte dunkar igen så jag testade o smälla till lite på det men funkade inte :(

så man kommer bara inn på menyn men den läser inte skivorna!?..så jag undrar om det kan vara fel på lasern som läsre skivorna eller kan det vara något annat?.Sen vill man juh inte lämna inn det på algning för 100 spänn när ett nytt X-box kostar 900 :P

 

Så någon som kan veta vad det är för fel?

 

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Arkiverat

Det här ämnet är nu arkiverat och är stängt för ytterligare svar.

×
×
  • Skapa nytt...