Just nu i M3-nätverket
Jump to content

Kritisera ! tack! landskronaonline.com

balkandcenter.2u.se

Recommended Posts

Du ska ha fet text på allt.

Du ska inte ha lister så man kan gå upp och ner(i såfall byt färg på dem)

skärande meny färger välj en mörkadre inte ljusblå.

Ett problem är att jag få 403.9-fel. Dvs. att för många användare är anslutna. Kör du detta på en XP-maskin?

Du har bgcolor="979796" i din iframe vilket i Firefox ger en vit bakgrund. Det skall alltså vara bgcolor="#979796".

Jag, och många med mig, uppskattar inte bakgrundsmusik som "tvingas" fram. Desstutom finns knappast någon anledning att ha en hel mediaspelare för detta. Vidare så blir man alltid fundersam över upphovsrätten....

Tycker inte att det finns någon anledning att ha innehållet i en begränsad design. Dvs. att höjden är fast och att man skrollar i din iframe. Jag hade hellre sätt att höjden anpassade sig efter innehållet och att man skrollade hela sidan. På så sätt utnyttjar du utrymmet bättre. Personligen så anser jag att man inte skall använda ifames (om det inte finns en riktigt bra anledning, vilket det oftast inte gör).

Varför Walle anser att du ska ha fetstil på all text förstår jag inte alls.

Slutligen undrar jag över varför den svarta bakgrunden inte täcker hela bakgrunden. Jag får ett vitt fält till höger som jag inte förstår anledningen till.

Men på det stora hela så tycker jag att det ser ut att vara en bra grund att jobba vidare på.

[edit:] Bifogar en bild på hur det ser ut för mig med Firefox.

/Cluster

------------------------------------------------------------

Ditt vetande är värdelöst om inte andra vet att du vet

-----------> http://eforum.kicks-ass.net <------------

[inlägget ändrat 2006-12-16 15:12:21 av Cluster]

[bild bifogad 2006-12-16 15:12:39 av Cluster]

897290_thumb.jpg

Archived

This topic is now archived and is closed to further replies.

• Create New...