Just nu i M3-nätverket
Gå till innehåll

Diablo II - En besvikelse


Trident

Rekommendera Poster

Efter att ha spelat Diablo, Warcraft I & II och StarCraft hade jag höga förväntningar på Diablo II. De höga förväntningarna infriades sannerligen inte... Nej, jag anser att i konkurrens BaldursGates uppföljare IceWindDale eller Vampire så är Diablo II ett riktigt bottennapp. Det ända som gör spelat någorurlunda intressant är de snygga filmerna de håller världsklass men är inte tillräckligt snygga för att väga upp alla spelets brister.

 

--- > Trident < ---

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Håller ABSOLUT inte med, men men...jag tycker D2 är det klart ROLIGASTE spelet av dom du räknade upp. Grafiken går ju däremot att diskutera...

 

 

/Zeratul

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Väntan....

 

Evig väntan!

 

Man kan bara hoppas att BlackIsle släpper BG2 på utsatt tid (29sept). Det är nämligen så att D2 inte var vad det borde vara. Så man kan ju hoppas att BG2 är det...

 

 

 

 

--- > Trident < ---

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Jo den bör komma på utsatt tid då det cirkulerar en kopia på internet

 

 

Förresten rockar Bg2 phett :)

 

@@@@@@@@@@@@@@@@@

"If Arsenic Fails, Try Algebra"

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Efter att ha spelat igenom D2 vände jag blicken och uppmärksamheten tillbaka till Baldurs Gate. Spelet erbjuder ett större djup i karaktärens utveckling och framsteg. En historia man inte vill ska ta slut. Rollspelande när den är som bäst eftersom jag blivit för gammal för Warhammer :-)

 

I Diablo blev jag trött av allt hackande och ville tillsist bara få ett slut på det hela.

 

Visst, det är lite som att jämföra äpplen med päron men ändå.

 

Hade hoppats på att klara av BG innan BG 2 kommer. Jag får väl inte skriva att den gärna får bli lätt försenad så jag hinner med det...

 

 

 

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Arkiverat

Det här ämnet är nu arkiverat och är stängt för ytterligare svar.

×
×
  • Skapa nytt...