Just nu i M3-nätverket
Gå till innehåll

Filsystemet trasigt


Mauritz Lybeck

Rekommendera Poster

Mauritz Lybeck

Min frus dator startade plötsligt inte. Jag konstaterade att hårddiskarna inte läste. Så jag körde Seatools (det är Seagate diskar).

 

Båda diskarna är hela, men de sammanlagt fem partitionerna på de två har fatal error på filstrukturen.

 

Då undrar jag: Vad kan ha gett detta resultat från en start till en annan? Två diskar och alla partitioner! Diskarna har inte krånglat tidigare. Har varit scandiskade och diskdeffade.

 

Hon sysslar i stort sett bara med musik. Konverterar och grejar. Dessutom inspelning av TV med tv-kortet. Programmet SnapStream Beyond TV är nyinstallerat och nyanvänt.

 

/Mauritz

 

 

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Mauritz Lybeck

Jag fick igång datorn i en 2 månader gammal system-ghost och har sedan lyckas fixa alla partitioner.

 

Har kommit fram till att det nog VAR SnapStream Beyond TV som rörde till det så totalt!

 

Det lade sej som en spindel i systemet med en hel drös tjänster som var igång och härjade och ville ut på nätet osv. Googlade på trådar om programmet, och jag vill AVRÅDA från att använda det!! Programmet vill litet för mycket på egen hand som det inte alltid klarar av :thumbsdown:

 

Men allt är fixat och klart nu.

 

/Mauritz

 

 

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Arkiverat

Det här ämnet är nu arkiverat och är stängt för ytterligare svar.

×
×
  • Skapa nytt...