Just nu i M3-nätverket
Gå till innehåll

HJÄÄÄÄÄÄLP!!!


Guggen

Rekommendera Poster

nu är det så här att min dator inte kan läsa CD-skivor efter att jag gjort en total systemåterställning, och jag vet itne vad jag ska göa, för jag kan inte instalera program eller någonting:/

sen funger inte daemon tools heller, eller det går att mounta filer, men sen händer det inget mer:/

 

hjälp tack

 

Alla föds till Djurgårdare, det är bara en fråga om uppfostran

 

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Låt mig gissa på att du för mer hjälp om du skriver en bättre rubrik:)

 

Jag skulle börja med att avinstallera daemon tools

 

-nisse

Evigheten är lång, speciellt mot slutet

 

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Du beskriver ditt problem utomordentligt dåligt, vad menar du t ex med en "total systemåterställning"? Har du gjort en total avinst av "daemon"? Det går självfallet inte att veta att det är just "dameon" som ställer till det men baserat på att ha svarat på ganska många frågor som liknar din så är det min första gissning. Prova även med att söka på "uper and lower filters" här på eforum.

 

-nisse

Evigheten är lång, speciellt mot slutet

 

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

nej, daemon tools har inget med saken att göra, det var bara det att det inte händer något när jag mauntar en fil.

 

 

grejen är så att cdläsaren (D:) inte finns på "den här datorn", så jag kan inte köra några cd-skivor.

 

det är inte tackvare damon tools som den inte finns, för den fanns inte innan jag laddade ner och instalerade daemon tools

 

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Hittas spelaren i bios? Har du provat med en annan spelare, den kanske helt enkelt är trasig.

 

-nisse

Evigheten är lång, speciellt mot slutet

 

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Arkiverat

Det här ämnet är nu arkiverat och är stängt för ytterligare svar.

×
×
  • Skapa nytt...