Just nu i M3-nätverket
Gå till innehåll

borgarna måste bort


arfy

Rekommendera Poster

redan efter en månad har borgarna lyckats inleda en väg som bara leder en väg, USA HERE WE COME

 

 

ps om nån tycker usa är en bra förebild kanske ni borde gå i skola så ni förstår

någonting.

 

 

 

 

 

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Håller iofs med dig i din kritik men annars är det nog inte skolbildning som fattas de flesta eforumare [jag skulle vilja skriva att det är suntförnuft som saknas men det vågar jag inte;)]

 

-nisse

Evigheten är lång, speciellt mot slutet

 

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Man kan ju tycka vad man vill om USA men det måste väl fortfarande vara ok att ha olika åsikter utan att bli kallad "oskolad"?

 

Kanske det är du som inte är tillräckligt "skolad" som inte inser fördelarna?

 

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Jag upplever moderatasamlingspartiet som republikanerna light.

[ush ... nu känner jag mig som ett forumtroll]

-nisse

Evigheten är lång, speciellt mot slutet

 

[inlägget ändrat 2006-11-29 10:47:21 av NWM]

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Tyckande är väl ok så länge man inte upphöjer det till sanning. Det var bara det jag opponerade mig mot.

 

[ush ... nu känner jag mig som ett forumtroll]

 

Pja, vilken avsikt du har med det du skrievr vet du väl bäst själv ;)

 

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Pja, vilken avsikt du har med det du skrievr vet du väl bäst själv

Tja ... jag upplevde väl inte tråden som så där jätteseriös om jag skall vara ärlig.

 

Ursäktar mig oxså med att jag hade en lättare hjärnskakning vilket faktiskt är helt sant. Det svartnade när jag var och handlade, när jag vaknade så stod jag lutad mot ambulanspersonalen som insisterade på att ta blodtryck och div tester (vilket inte var så där jättekul med tanke på att det var min lokala livsmedelsbutik). Skall jag vara ärlig så minns jag inte så mycket faktiskt utöver att jag fick åka ambulans hem och att de följde mig ända fram till skrivbordet här hemma.

 

Nu är jag uttråkad och tänkte "mucka" lite med några ärkemoderater och det nöjet kan du väl inte neka mig:)

 

-nisse

Evigheten är lång, speciellt mot slutet

 

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Har du slutat röka eller fick du bara lågt tryck sådär?

 

För övrigt måste jag hålla med lizardKng (har du inte haft ett "i" där förut?). Kan man inte kritisera någonting utan att kalla folk oskolade så lär ingen ta dig på allvar. För övrigt var t.ex Olof Palme en stor kritiker av USA's politk samtidigt som han älskade landet. Försök få det att gå ihop arfy :)

 

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Nu är jag uttråkad och tänkte "mucka" lite med några ärkemoderater och det nöjet kan du väl inte neka mig

Dessa trolltrådar bråkar ju med alla som inte röstar på vänstern, oavsett om man är råmoderat från Djursholm eller ej. Gör något produktivt istället för att springa omkring i bitterhet och i behov av att konstant spy galla de närmaste fyra åren.

 

Vissa i de här eftervals-trådarna (ingen i den här tråden, utom möjligtvis nykomlingen som startade tråden) börjar mer och mer låta som trotsiga och gnälliga små barn som inte får som de vill, istället för att försöka instifta diskussioner på en något högre intelligensnivå.

 

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Vissa i de här eftervals-trådarna (ingen i den här tråden, utom möjligtvis nykomlingen som startade tråden) börjar mer och mer låta som trotsiga och gnälliga små barn

Missminner jag mig om jag påstår att min herre själv startade ett antal gnälltrådar under föregående mandatperiod. Förövrigt så brukar jag försöka undvika rena personpåhopp på våra politiker. Möjligtvis med undantag för Stockholms finnansborgaråd som jag med bestämdhet (jo jag har träffat henne några gånger) hävdar är både ond okunnig.

 

-nisse

Evigheten är lång, speciellt mot slutet

 

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Missminner jag mig om jag påstår att min herre själv startade ett antal gnälltrådar under föregående mandatperiod

Det kommer säkert du ihåg bättre än jag, men jag hoppas jag åtminstone utvecklade min kritik mer än att bara jämföra sossarna med kommunist-sovjet el.dylikt, vilket isåfall skulle vara jämförbart med den onyanserade kritik som jag retar mig på.

 

Sedan finns det förstås en drös med fylleinlägg och de räknar jag ju knappast som en del av mina intelligentare alster.

 

Jag erkänner dock att jag i vissa fall inte sympatiserar med den nya regeringens taktik, men det hade ju varit rätt otroligt om någon regering verkligen kunde göra någon 100% nöjd med sitt val.

 

 

 

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Nu är jag uttråkad och tänkte "mucka" lite med några ärkemoderater och det nöjet kan du väl inte neka migSkoj

 

Närå, bråka på du :)

 

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Du kan ju hjälpa till att rösta bort dem om 4 år i nästa val.F.ö tycker jag

att dom måste få chansen att visa vad dom går för,dom har ju bara

haft regeringsmakten ett par månader.Och jo,jag gillar USA, i alla

fall countrymusiken.

 

 

 

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Arkiverat

Det här ämnet är nu arkiverat och är stängt för ytterligare svar.

×
×
  • Skapa nytt...