Just nu i M3-nätverket
Gå till innehåll

Skribofont Rockar


Jonas

Rekommendera Poster

E lite less på alla dizzar mot skribofont, finns fan inte en butik som slår priser, tillgänglighet, hur många butiker har kvällsöppet en gång i veckan för oss stackars jävlar som jobbar och inte har möjlighet att dunka in till stan innan det klappas ihop och gås hem.

 

dessutom väntetid SOWHAT, finns gratis kaffe, kakor, kolla sortimentet på ngn av alla de datorer som ligger uppe, eller varför inte bläddra i dagstidningarna som ligger på borden.

 

Kunnigt folk, skribofont hävdar jag vänder sig till folk som har lite mellan örona, alltså man ska veta lite om det man vill ha / köpa..

 

eloge till hela skribofont för bra priser, skön lagerhållning och gratis java.

 

//jonas

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Shinden Sôsa

Jag tycker också att Skribofont är jättebäst men dock tycker jag att dom gått kunde ta och byta vissa leverantörer.

Jag beställde 8Mb SGRAM uppgradering till ett Matrox Millenium G200. Jag tror att jag beställde uppgraderingen i slutet av oktober/i början på november. Igår fick jag ett mail om att dom hade fått in minnesuppgraderingen, men vid det här laget hade jag redan tröttnat på att vänta så jag hade avbeställt uppgraderingen för någon månad sen... Hmmm.. Man kan ju börja undra hur det står till med organisationen där..

Jag tycker IAF inte att det är speciellt bra service om man ska behöva vänta 5 månader på en beställd produkt, i så fall tycker jag att man som säljare hör av sig till kunden och meddelar att man inte vet hur lång tid det kommer att ta innan man har fått in produkten, så har det IAF varit när jag har beställt andra datorprodukter ifrån andra datorbutiker.. :/

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

  • 3 veckor senare...

Jag tycker att skribo rockar för dem som bygger burkar själva.....dvs mig själv!

 

Andra får gärna handla på ONOFF om de envisas.

 

/Z

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Arkiverat

Det här ämnet är nu arkiverat och är stängt för ytterligare svar.

×
×
  • Skapa nytt...