Just nu i M3-nätverket
Gå till innehåll

Dcplusplus hjälp önskas.


Gurkan74

Rekommendera Poster

Hej! Jag försöker få igång dcplusplus utan något gott resultat. jag kan inte hämta någon hub lista. Får nått felmeddelande i stil med: Download failed den begärda adressen är inte giltig i sin kontext. Jag har försökt leta på dcplusplus hemsida efter något matnyttigt men det var som att leta en nål i en höstack. GÅ med i deras forum kan jag inte, ety jag är blind och de har en dum verifieringskod som mina hjälpmedel inte kan läsa av. Så nu sitter jag här förtvivlad och fattar inte vad jag ska göra. Det funkade så smidigt ända fram till mitten av oktober. Sen har det börjat strula. Någon som har ett bra tips får tämligen gärna svara mig så blir jag tok lycklig.

 

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Nu är det länge sedan jag använde DCplusplus, men det har med inställningarna till hublistan att göra. Hublistan är fördefinierad till en viss adress, och den kan ju tas bort av sidans ägare, då kanske du vill ha en bättre hublista. I inställningar heter det något liknande "Public Hublist", på http://www.hublist.org/ finns bra public hub adresser.

 

 

 

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Hej! Tyvärr, sidan är nere. Det funkar inte. När man installerar dcplusplus numera får man en annan hublista men den verkar ha avlidit den med. Det kanske har med den här rättegången mot någon kille i borås att göra. Jaja jag får väl försöka lösa det på något vis.

 

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Arkiverat

Det här ämnet är nu arkiverat och är stängt för ytterligare svar.

×
×
  • Skapa nytt...