Just nu i M3-nätverket
Jump to content

Datorn är helkonstig.

Daniel12313

Recommended Posts

För några veckor sen när jag spelade world of warcraft och battlefield 2142 började min dator hänga sig och sen starta om. Jag provade massa grejer för att försöka fixa den tex: uppdatera drivrutiner, ladda gamla drivrutiner, använde lite cleanup program, stänga av automatisk om start vid overheat o sånt - inget hjälpte så jag formaterade den till fabriksinställningar. När jag gjort det installerade jag wow och bf2142 igen. Provade att köra, efter några sekunder så började det bli vita små streck över hela skärmen, helt buggig. så jag fick starta om den genom trycka in power knappen. försökte uppdatera lite grejer igen o sånt. Sen provade jag igen o samma sak hände gång på gång. Sen började jag formatera den igen och installerade spelen igen o försökte, samma sak hände. sen har jag försökt formatera den nåra gånger nu o nu kan jag inte ens starta upp datorn, efter några sekunder blir skärmen flimrig med massa vita kvadrater o massa olika färger. man kan se windows starta upp i bakgrunden o sen blir det svart efter en stund, samma sak händer när jag försöker formatera den, vad ska jag göra? tror ni mitt grafikkort pajat?

Archived

This topic is now archived and is closed to further replies.

• Create New...