Just nu i M3-nätverket
Gå till innehåll

Boktips?


Tobias Tuleby

Rekommendera Poster

Tobias Tuleby

Hej!

 

Jag jobbar med webbutveckling, främst inom designbiten, men även uppbyggnad av sidorna, både i Flash och XHTML/CSS

 

Efter att ha slitit alldeles för hårt under lång tid ska jag bege mig på en 4 månader lång semester i "AustralAsien"

 

Man vill ju inte bara slappa, utan även lära sig något nytt när man ligger där på stranden. Och jag söker därför tips på bra böcker man kan ta med i ryggsäcken!

 

Gärna någon SEO-bok (sökmotoroptimering/marknadsföring) men även mer tekniska böcker om annat inom webbutveckling är intressant. Eller kanske ngn helt oteknisk bok om "hur man lyckas på nätet" ;). Vad som helst inom webbutveckling / grafisk formgivning helt enkelt!

 

Och då går det ju gärna vara smidiga böcker, och inga 900-sidors, 2-kilos Actionscript Bible eller liknande ;-)

 

Tacksam för tips på bra böcker ni kan rekommendera!

 

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Gärna någon SEO-bok (sökmotoroptimering/marknadsföring) men även mer tekniska böcker om annat inom webbutveckling är intressant.

Arbetsnarkoman eller? Du ska ju åka dit för att glömma jobbet för ett tag. Tag med dig lite skönlitteratur istället.

 

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Tobias Tuleby

Japp, är man egenföretagare och jobbar med det man tycker om så är det lätt att bli arbetsnarkoman.. :) Skönlitteratur är slöseri med tid hehe, tipsa om bra faktaböcker nu gott folk ;) Engelska eller svensk bok spelar ingen roll..

 

[inlägget ändrat 2006-11-10 14:00:26 av Tobias Tuleby]

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Arkiverat

Det här ämnet är nu arkiverat och är stängt för ytterligare svar.

×
×
  • Skapa nytt...