Just nu i M3-nätverket
Gå till innehåll

Konfiga en Proxy?


Inde

Rekommendera Poster

Och jag håller inte med utan tycker det är djupt omoraliskt.

Ska man tycka att yttrandefrihet är viktigt så ska man stå för det och göra det från sin egen uppkoppling!

 

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Ska man tycka att yttrandefrihet är viktigt så ska man stå för det och göra det från sin egen uppkoppling!

 

Undra om någon i kina delar den uppfattningen. Det blir väl nackskott efter att man sagt sin mening då.

 

G

 

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Men du riskerar inte nackskott för att du använder ditt bredband.

 

Intressant, men det är ju just det som den här tråden börjar med, alltså vart samhället är på väg med massa småpåvar och angivare som drar åt att strypa rätten att tala fritt.

 

Så nu är vi tillbaka lååångt däruppe i tråden igen.

 

G

 

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Vem förhindrar att du "talar" fritt via ditt bredband, när de tydligen inte innebär något problem för dem vars bredband du använder i stället?

 

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Jag har inte tänkt att göra något olagligt alls, men skriver om olika ämnen som inte ska blandas ihop, då som bekant alla inte alltid gillar allt man skriver och vi nu har ett fast IPnummer.

 

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

  • 1 year later...
Vem förhindrar att du "talar" fritt via ditt bredband, när de tydligen inte innebär något problem för dem vars bredband du använder i stället?

Ja, vem hindrar, jag hatar att jag ska ha rätt hela tiden, men nu har det gått en tid och jag säger tre bokstäver som visar att vi är på väg åt fel håll i vårt samhälle: FRA

 

 

 

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Arkiverat

Det här ämnet är nu arkiverat och är stängt för ytterligare svar.

×
×
  • Skapa nytt...