Just nu i M3-nätverket
Gå till innehåll

Behöver hjälp ^^


ellips1

Rekommendera Poster

Japp då vare min tur att söka hjälp,

Har också precis köpt en dator genom nätet, en skit dator men billig å funkar, bortsett från ljudet då. vet faktiskt inte vilket ljud kort jag har men jag tippar på att det är ett legacy, han som sålde har också glömt vilket gör det hela ännu värre. allt är orginal i datorn lika så ljudkortet som är inbyggt och moderkortet är av typen asus och har tagen K8S MV/V om det är till någon hjälp, inte är det till någon hjälp för mig iaf.. Men som sagt..

 

Jag har gått in på ASUS hemsida och kunde endast hitta drivisar till moderkortet K8S MX-S nånting, kommer inte ihåg så noga men det var det enda som fanns i K8S vägen. Jag installerade alla drivrutiner och allt verkade installeras som det skulle men jag får fortfarande inte fram något ljud.. Några förslag?

 

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Ladda hem Everest Home Edition:

 

http://www.majorgeeks.com/download4181.html

Så ser du allt som finns installerat på datorn.

 

Klicka på Dator och sedan på Sammanställning,scrolla ned till

ljudkort,klicka på länken för att komma till nedladdningssidan

för drivrutiner till ljudkortet.

 

 

[inlägget ändrat 2006-10-22 15:16:45 av Brynäsarn]

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

okej~ har försökt och försökt men varje gång jag försöker installera ljud drivisarna så står det bara "updateplugandplaydevice" följt av lite random nummer.. försökte formatera om datorn och har installerat allt igen men ljudet verkar inte vilja funka

 

 

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

för att vara exakt så står det "Update Driver For Plug and Play Devices" -536870397

 

 

möjligen så att jag glömt installera någon drivrutin?

 

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Arkiverat

Det här ämnet är nu arkiverat och är stängt för ytterligare svar.

×
×
  • Skapa nytt...