Just nu i M3-nätverket
Gå till innehåll

Trafikgräns


imadislam

Rekommendera Poster

Hej !

Är ni snäll kan någon forklara til mig detta ( trafikgräns - sammanlag sammanlagd server-trafikgräns - Inkommande trafik - Utgående trafik - Sammanlagd trafik av 10.0 GB-gräns )

 

på lätt svenska vad betyder den jag tackar så mycket ?

/imadislam

 

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Vad kommer det ifrån? Din internetleverantör?

 

Jag kan tänka mig att det betyder att din trafik är begränsad till 10Gb på ditt internetkonto. Betyder att ni får använda/ladda ner/upp motsvarande 10gb från internet.

Milla

 

Den som uppfann arbetet måste inte ha haft någonting att göra.

 

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Tack för din svar

Ja jag har en hemsida som står på trafik 10GB men nu det står mer an 10GB vad ska man göra då. och jag vill veta är den ligger i en månader 10GB att man ladda eller ...

Tack

 

[inlägget ändrat 2006-10-21 22:54:10 av imadislam]

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Om du har mer än 10GB trafik brukar de ta en avgift men det kan du ringa/maila och fråga om hos dem du har sidan. Det skiljer lite.

 

och jag vill veta är den ligger i en månader 10GB att man ladda eller ...

 

Den förstod jag inte??

Milla

 

Den som uppfann arbetet måste inte ha haft någonting att göra.

 

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

jag menar är den 10GB ska man använda/ladda ner/upp motsvarande 10gb ladda på en månad eller på ett år som jag har betalat till de till ex: om jag laddar upp 10gb på juni på juli kan jag ladda 10gb till eller inte.

jag har köpt sidan från www.surftown.se

 

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Det enklaste är att maila eller ringa att fråga dem då kan du inte få fel svar.

Jag tror trafiken avser de som går in på din sida. Månad eller per år vet jag inte , det småste stå i ditt avtal.

 

Surftown Sverige

Frösundaviks Allé 15

169 70 Solna

Sverige

 

Kundtjänst vardagar kl. 9-16:

Försäljning: +46 (0) 8 551 10 761

Support: +46 (0) 8 551 10 762 (Endast för Surftown Företags kunder)

Fax: +46 (0) 8 551 10 763

 

Marknads- och Supportavdelningen kan kontaktas via www.support.surftown.se

Milla

 

Den som uppfann arbetet måste inte ha haft någonting att göra.

 

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Enligt vad andra har att erfara från detta företag om man läser tråder här på idg, så kan Surftown stänga ner din sajt om du överstiger 10GB/mån utan någon som helst förvarning..

 

Och de lär ju vilja att om du hamnar i den situationen, att du uppgraderar till deras mycket dyrare företagspaket..

 

Sen skall vi inte glömma bort att de har världens sämsta supportpersonal, sämst och inkompetenta..

 

Skulle inte rekommendera dem till min fiende ens..

 

Får man problem får man oftast två standardsvar, ena är att de har skickat ärendet till 2nd level support, eller att om man löser problemet eller har kompletterande uppgifter skall man kontakta dem.

 

Var vid på de stänger ärendet som man har knåpat ihopv via deras så kallade support sida..

 

Näe, vid första bästa chans byt till något bättre..

 

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

hej !

Vilken rekommenderar du att jag byta till men snälla säg inte one.com de sämsta webbhotell har de . Tack

 

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Hej,

 

Jag har bytt till Aleborg.se, kostar lite mera, men har en telefonsupport man kan ringa om det är något.

 

Och det jag har läst så får de bästa betyg i undersökningar. Nu har jag bara haft dem sedan slutet på nästa vecka, men hyser större förhoppningar på dem är det andra totalt värdelösa bolaget..

 

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Hej ,

Men de har inte stor Utrymme sista är 750 MB jag behöver ca 5000 MB

i allafal jag tackar så mycket :thumbsup:

 

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Arkiverat

Det här ämnet är nu arkiverat och är stängt för ytterligare svar.

×
×
  • Skapa nytt...