Just nu i M3-nätverket
Gå till innehåll

IP-telefoni som fungerar


Mr Andersson

Rekommendera Poster

Efter tester av diverse olika system, valde jag http://www.woize.com .

 

Fungerar kanon, bra ljud, liten fördröjning, både in- och utgående samtal till vanliga telenätet, SIP samt att man får ett nummer i den personliga nummerserien 075- . Man betalar in 25 kr i förskott och får då nummer och kan ringa för alla 25 kr.

 

Perferkt för mig som inte har vanligt teleabonnemang (men har ändå ADSL).

 

 

 

 

 

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Min fråga kanske är lite "korkad" men efter att ha besökt din länk så ser jag att det krävs programvara för att använda tjänsten, dock saknas stöd för min smartphone (symbian). Nu till själva frågan: jag har en Nokia E61 som har WLAN och stöder SIP, tror du att det kommer att funka?

 

-nisse

Evigheten är lång, speciellt mot slutet

 

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

men efter att ha besökt din länk så ser jag att det krävs programvara för att använda tjänsten

 

Nej, deras programvara är bara ett alternativ, det ska fungera med vilken programvara eller hårdvara som helst som klarar SIP.

 

jag har en Nokia E61 som har WLAN och stöder SIP, tror du att det kommer att funka?

 

Jag kan naturligtvis inte lova dig, men vad jag kan läsa mig till ska det inte vara några problem.

 

 

 

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Tackar för ditt svar:thumbsup:+poäng. Jag skall testa, skulle det inte fungera så är det ju inte hela världen precis. När jag testat, men det kommer att dröja lite, så återkommer jag med en liten rapport i tråden:)

 

-nisse

Evigheten är lång, speciellt mot slutet

 

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

  • 2 veckor senare...
patrik.berntsson

Rätta mig om jag har fel men har den verkligen stöd för NAT? Det har varit snack om det med Nokias tidigare att den inte kan ta sig förbi olika adressöversättningsprotokoll.

 

/ Patrik Berntsson

accesspoint

http://www.accesspoint.se/

 

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Arkiverat

Det här ämnet är nu arkiverat och är stängt för ytterligare svar.

×
×
  • Skapa nytt...