Just nu i M3-nätverket
Gå till innehåll

ADSL.....


wisewebman

Rekommendera Poster

Jaha. Då var det äntligen dax för Telia att släppa tömmarna för en snabbare form av uppkoppling till enskilda individer. Själv är jag knas på Internet & datorer. Jag brinner för utvecklingen. Jag bygger hemsidor i rasande fart, hämtar hem tonvis med filer, surfar i oändlighet. Alla hajar väl att jag suktar efter en ny uppkoppling ( har ISDN ). Mitt bostadsföretag har tecknat avtal med Com.hem. Men detta intresserar mig inte. Dels på grund av att hela karusellen har tagit alldeles för lång tid, och dels för att man inte kan få ordentliga svar hos företaget i fråga. Därav blev man ju glad som en speleman för ett par veckor sen då jag fick nys om ADSL. Nu kunde man få nyttja en kabel för sig själv. Visserligen inte med full fart men ändå... Priserna skulle enligt mina källor bli humana. Glad var man ända tills för en stund sedan då jag fick tid till att passera telia.se. Mu ! Inte fasen tillhör min lilla stad de prioriterade orterna. Trots att jag praktiskt taget bor i Malmö. Lokaltrafiken räknar min förort till Malmö, men det gör visst inte Telia =o(. *hmm* Kanske en tokig jämförelse ? I vilket fall som helst är jag besviken. Bredbandshysterin är ENORM. Tyvärr är det så att en del jättar inom industrin sköter sig lite dåligt. Likadant är det bland flertalet fastighetsägare, som gör hejdlösa investeringar utan att själva veta vad det är dom gör. Snöbollen rullar... Visst kommer även jag att få tillgång till höghastighetsinternet. Frågan jag ställer mig är : När får jag bredband ???

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Arkiverat

Det här ämnet är nu arkiverat och är stängt för ytterligare svar.

×
×
  • Skapa nytt...