Just nu i M3-nätverket
Gå till innehåll
Bejje

"Up one level knappen"

Rekommendera Poster

Bejje

Jag har sökt som en galning för att hitta den lilla knappen för att gå tillbaka en nivå i mappstrukturen, men förgäves. Kollar jag på fel ställe eller är funktionen borttagen? Jag kan visserligen använda kortkommandot ALT+"pil upp" men jag saknar ändå ikonen för det. Någon som vet hur jag får fram den? Kör för övrigt build 5728.

Dela detta inlägg

Länk till inlägg
Dela på andra webbplatser
Björketorparn

På min dator sitter den där den borde,, precis efter bakåt och framåt knappen, du har inte stängt av nått verktygsfält?

Dela detta inlägg

Länk till inlägg
Bejje

Bredvid min bakåt och frammåt knapp så har jag en pil. Klickar man på den så får man välja olika mappar man kan gå till. Men det är en dropdown meny som dyker upp och det är inte det jag är ute efter. Skall helt enkelt vara en knapp som inte gör något annat än att gå upp en nivå.

[bild bifogad 2006-10-14 21:52:14 av Bejje]

874515_thumb.jpg

Dela detta inlägg

Länk till inlägg
jonasos

Du kan klicka direkt i adressfältet, så kommer du direkt dit du vill i hierarkin.

Mvh Jonas

Dela detta inlägg

Länk till inlägg
Avicii

Varför inte ha alternativet Navigation pane?

Organize -> Layout.

Dela detta inlägg

Länk till inlägg
Bejje

Tack för tipsen, båda sätten ni föreslår går visserligen använda, men ni vet hur det är när man är ingrodd med en funktion som man helt enkelt inte kan släppa. Nåväl, det verkar inte som att jag har så mycket val.

Dela detta inlägg

Länk till inlägg

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Skapa ett nytt konto på vårt forum. Det är lätt!

Registrera ett nytt konto

Logga in

Redan medlem? Logga in här.

Logga in nu

• Skapa nytt...