Just nu i M3-nätverket
Jump to content

September: Månadens klippa på Eforum

Jani Andersson

Recommended Posts

Jani Andersson

OBS! Ny utmärkelse på Eforum

Från och med oktober kommer vi att ha en annan typ av utmärkelse här på Eforum.

"Månadens klippa" är tänkt att vara ett sätt att varje månad lyfta fram individer som på ett eller annat sätt står ut från mängden här på Eforum och som ni tycker förtjänar litet extra uppmärksamhet.

Hanteringen kommer att vara enkel:

1. Varje månad öppnas en tråd med rubriken "Oktober: Månadens klippa på Eforum". Tråden kommer att placeras i "Öppet forum! ..."

2. Du postar ett inlägg med användarnamnet i rubriken på den du tycker förtjänar uppmärksamheten som ett direkt svar på det inledande inlägget. I inläggets text skriver du en kort motivering till varför du tycker som du gör.

3. Ni som håller med det namn som är föreslaget fyller på med svar.

4. Ni som har en avvikande uppfattning har två sätt att kontra: a. föreslå ett annat namn genom att göra samma sak som under punkt 2 eller b. låt bli att rösta på det föreslagna namnet.

5. Vid månadens slut räknas rösterna samman och en vinnare presenteras. Priset är symboliskt i form av två stycken biobiljetter alternativt ett års fri prenumeration på någon av våra magasinstidningar. Äran kommer givetvis att vara desto större! ;-)

Ett speciellt tack till Matti Kolu och ni andra som kläckte den briljanta idéen.

Där för att han dels är väldigt hjälpsam, men också för att han är en mycket klok pojke som bara är 15 år. Den mognad som Matti har saknar många som är äldre än honom. Matti är nygammal här på eForum, han har kommit tillbaka lite mer nu på sista tiden (inte bara för att försöka vinna priset).

Matti är väldigt hjälpsam och duktig inom flera områden och har en stor dos av humor.

Sen tycker jag Matti borde får pris bara för att han kom på denna otroligt roliga idé med att utse "Månadens klippa"!

/Petra

Han kan datorkriga med fakta, utan att för den skull komma med personangrepp.

Körde en rätt rufflig stil i början, men efter att Petra sa till så körde han in på en mjukare stil, utan att för den skull tappa stinget.

Uttalade sig också positivt om Mac Os X, trots att han är en M$-fanatiker.

[inlägget ändrat 2000-09-07 18:47:26 av ¿Krille¿]

Jag håller med han är en klippa han hjälpte mig med mitt hemside problem toppen kille tycker jag!!!!!!!

hälsningar kjell...........ge matti ett pris

[inlägget ändrat 2000-09-09 14:03:31 av kjelle]

His Divine Shadow

Jag måste nog rösta nån gång och då röstar jag väl Whistler eftersom

han vet vad han talar om när han debatterar och han har på flera tilfällen överbevisat och genomskådat sina motståndare med enkel logik och hård fakta, fastän jag tycker han skulle kunna bli elakare i tonen :)

Tomas Björkenstam

jag tycker tomas ska få utmärkelsen, för han hjälpte faktiskt mig med min hemsida samtidigt som han var med i läkare på vift (eller läkarna på landet, de i afrika iallafall), och så är jag sur för att jag inte vannen palm V, inte för att jag vet vad jag skulle med en sån till, men det låter häftigt, det har nog nåt med tennis-kungen att göra. rösta på tomas, han slår ett slag för åkarna i sverige!

• 3 years later...
CJ Björkdahl

Pojkvinnor hit och pojkkvännor dit..

-Detta låter som någon slags bögutdelningspris....

-Inte att det skulle vara fel eller så, bara att det är märkligt.. Varför inte ha ett annat slags hårdvarupris här hos oss?

Archived

This topic is now archived and is closed to further replies.

• Create New...